سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی بعد از پیروزی مقابل سپیدرود رشت گفت: امیدوارم کادر فنی تیم ملی بازیکنان تیم ما را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

مهدی تارتار: حق ما داشتن بازیکنان ملی پوش است/ سطح بازی تیم ما بالاتر از سپیدرود بود

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از پایان دیدار تیمش مقابل سپیدرود گفت: یک بازی کاملا هجومی را در دستور کار قرار دادیم. خوشبختانه به یک پیروزی خوب رسیدیم و کاملا به بازی احاطه داشتیم. خیلی زود به گل رسیدیم، متأسفانه روی غفلت گل مساوی را خوردیم اما دوباره توانستیم به برتری برسیم.

وی ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم، اختلاف سطح زیادی بین دو تیم وجود داشت. از هواداران هم تشکر ویژه‌ای دارم که امروز مانند گذشته مثل کوه پشت تیم بوده‌اند و حمایت خوبی داشتند تا این پیروزی رقم بخورد.

سرمربی پارس جنوبی درباره قضاوت داور گفت: به تیم داوری و کمیته داوران خسته نباشید می‌گویم در این سال‌ها که فوتبال بازی کرده‌ام و مربیگری می‌کنم کمتر دیده‌ام که تیم داوری اینقدر کم اشتباه و بی‌نقص باشد. 

تارتار درباره تغییرات در ترکیب ثابت پارس جنوبی گفت: ترکیب ثابت و غیرثابت نداریم در بازی‌ها تعدادی در زمین و تعدادی روی نیمکت هستند.

وی با اشاره به عدم دعوت بازیکنان تیمش به تیم ملی گفت: جای بازیکنانی با این کیفیت در تیم ملی خالی است ضمن احترام به دروازه‌بان‌های تیم ملی محسن فروزان یک سروگردان بالاتر از بقیه کار می‌کند. در خط دفاع زوبیدی و محمدی‌مهر از جوانان آینده‌دار هستند. پورامینی هم در خط هافبک بی‌نقص بازی می‌کند. ابراهیم صالحی واقعاً زحمت می‌کشد از کادر فنی تیم ملی می‌خواهیم اینها را ببینند و دعوت شوند البته به سلیقه آنها احترام می‌گذاریم اما حق ما این است که در تیم ملی بازیکن داشته باشیم. همه می‌گویند که حق ما است. طی روزهای آینده با کادر فنی تیم ملی دیداری صمیمی و دوستانه خواهم داشت و در این مورد صحبت خواهم کرد.

سرمربی پارس جنوبی درباره مصدومان تیمش گفت: از بازی آینده علی دشتی به ما اضافه می‌شود. 

تارتار درباره دیدار مقابل پرسپولیس گفت: فعلاً با فولاد بازی داریم و بعد از آن به پرسپولیس فکر می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.