سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان تاکید کرد در نیم فصل شرایط تیمش را تغییر خواهد داد.

علیرضا مرزبان: در نیم فصل چهره سیاه جامگان را تغییر می دهیم

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا مرزبان پس از باخت دو بر یک سیاه جامگان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی را عالی  شروع کردیم و تا دقیقه ۳۵ برتر بودیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم. موقعیت های خوبی داشتیم و استقلال تنها یک موقعیت داشت و یک اشتباه بچه گانه ما را به فضای شکست و عدم باور به پیروزی بازگرداند.

مرزبان عنوان کرد: ما امروز بازیکن ۱۶ ساله‌ای را در زمین گذاشتیم که از عملکردش راضی هستیم و آینده خوبی دارد. از فرم بازی خودمان هم فوق‌العاده راضی هستیم. قبل از آنکه گل بخوریم باید می‌زدیم اما نشد، گل دوم را هم روی اشتباه بچگانه خوردیم و گلی که زدیم خیلی دیر بود و دیگر نمی‌توانستیم برگردیم. 

وی ادامه داد: ما امروز از لحاظ فوتبالی بهتر از حریف بودیم. مالکیت توپ بالایی داشتیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما دست‌مان درمورد بازیکن خالی است. این تیم نیاز به ترمیم بزرگی دارد و احتیاج دارد بازیکنان جدیدی اضافه شود. ضعف‌های بزرگی وجود دارد که باید درست کنیم. فرصت خوبی داریم و در نیم‌فصل فعال خواهیم بود و چهره تیم را عوض می‌کنیم. 

سرمربی سیاه‌جامگان عنوان کرد: سه هفته دیگر باید بازی کنیم و می‌توانیم روند تیم را تغییر دهیم، متأسفانه بعد از اینکه یک بر صفر عقب افتادیم، بازیکنان فکر کردند بازی را باخته‌اند و این مشکل بزرگی است.

مرزبان در مورد دیدار با استقلال گفت: استقلال بعد از این که دربی را باخت، بازی بعدی‌اش مقابل نفت را پیروز شد و الان انگیزه خوبی دارد. تیم‌هایی مثل ما هم که چیزی برای از دست دادن ندارد، می‌تواند بازی بزرگی را انجام دهند. هواداران اگر با ما نباشند، به مشکل می‌خوریم و اگر همراهی‌مان کنند انگیزه زیادی خواهیم گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.