اصفهان-نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه حفظ و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم برای من اصل است، گفت: در این راستا به گرایش‌های سیاسی کاری ندارم و با این رویکرد هیچگاه با مدیران مخالفت نکرده یا در کار آنها کارشکنی نکرده‌ام.

هیچ‌گاه در کار مدیران استان اصفهان کارشکنی نکرده‌ام

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار وزیر کشور که به همراه استانداران سابق و جدید اصفهان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان برگزار شد ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، اظهار داشت: نیروهای وابسته به جریان‌های سیاسی راست و چپ برای من فرقی ندارند و آنچه برایم مهم است، پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم است.

وی با تقدیر از زحمات دولتمران، گفت: انتقادهایی هم هست اما انتقادها نباید به دشمنی با دولت تلقی شود زیرا هدف ما این است که شهرها و استان‌ها به‌خوبی اداره شوند تا نظام جمهوری اسلامی برای دیگر کشورها الگو قرار گیرد.

امام جمعه اصفهان با تقدیر از خدمات رسول زرگرپور طی چهار سال تصدی استانداری اصفهان افزود: زرگرپور در این مدت، حداقل المقدور برای توسعه استان کار کرد.

وی افزود: مقدورات دولت نیز در چهارسال گذشته ضعیف بود و برنامه‌های زرگرپور استاندار سابق اصفهان بخصوص در زمینه حل مشکل آب، اجرایی نشد.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: البته ایشان مقصر نیست و مقدورات به حدی بود که ایشان نتوانستند همه برنامه‌های خود را محقق کند.

وی مهمترین مشکل استان اصفهان را کمبود آب بیان کرد و افزود: چنانچه دولت به این موضوع توجه ویژه نداشته باشد، مشکل کمبود آب اصفهان همچنان ادامه خواهد داشت.

امام جمعه اصفهان اضافه کرد: امیدواریم آقای مهرعلیزاده با کمک دولت بتواند با تامین بودجه‌های مورد نیاز، مشکلات اصفهان به‌ویژه مشکل کمبود آب را حل و فصل کند.

وی با بیان اینکه دولت باید توجه بیشتری به مشکلات استان اصفهان و کمک به استاندار جدید برای حل این مشکلات داشته باشد، افزود: استان اصفهان بیشترین مالیات را پرداخت می‌کند و تاثیرگذارترین استان کشور در زمینه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است اما در زمینه تخصیص اعتبار از جایگاه مناسبی برخوردار نیست.

وزیر کشور نیز در ابتدای این دیدار اظهار داشت: استاندار جدید اصفهان فردی اعتدالی است و همواره رفتاری متعادل داشته و این روند نیز در استان اصفهان نیز ادامه خواهد یافت.

عبدالرضا رحمانی فضلی افزود: اجرای برنامه‌های دولت و رئیس‌جمهور در دستور کار و از جمله اولویت‌های کاری استانداران است و در عرصه سیاسی نیازمند وحدت و انسجام بیشتر هستیم.

وزیر کشور درباره زاینده‌رود تأکید کرد: مسئله آب یکی از معضلات این استان بوده که باید در دستور کار استاندار جدید هم قرار بگیرد و رفع معضل آب استان اصفهان را به طور جد پیگیری کند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان دارای شرایط بسیار خوبی از نظر امنیتی است، بیان کرد: استان اصفهان در عرصه سیاسی دارای مشارکت بسیار بالایی بوده که آن را در عرصه انتخابات شاهد بودیم.

وزیر کشور در ادامه گفت: شرایط امروز کشور از نظر سیاسی به گونه‌ای است که پیش از گذشته نیازمند وحدت و انسجام هستیم و در مسئله اقتصادی نیز با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های رئیس‌جمهور موضوع اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار دارد و در مسائل اجتماعی نیز باید به رفع و کاهش آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: شرایط زیربنایی و پیشرفت پروژه‌های عمرانی از وضعیت قابل قبولی برخوردار بوده و این روند باید ادامه یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.