سمنان-فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۷۰۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در عملیات مشترک پلیس استان‌های سمنان و یزد خبر داد.

۷۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس سمنان و یزد کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار روح‌الامین قاسمی عصر امروز در حاشیه نشستی با حضور معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار داشت: در عملیات مشترک نیروی انتظامی استان‌های سمنان و یزد، یک باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات مشترک بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد خاطرنشان کرد: در این عملیات مشترک، ۲ نفر از اعضای این باند قاچاق مواد مخدر در دامغان دستگیر شدند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سمنان، در جریان این عملیات یکی از قاچاقچیان مواد مخدر و عضو این باند قاچاق مواد مخدر نیز کشته شد.

سردار قاسمی با اشاره به نحوه انجام این عملیات بیان کرد: کارهای اطلاعاتی و شناسایی این باند مواد مخدر از سوی نیروی انتظامی استان سمنان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس ۲ نفر از اعضای این باند قاچاق مواد مخدر در دامغان دستگیر شدند اضافه کرد: عملیات کشف و ضبط یک محموله مواد مخدر این باند با هماهنگی پلیس استان یزد در کویر این استان انجام و ۷۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط‌شده و یکی از قاچاقچیان نیز در درگیری با نیروی انتظامی کشته شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه مبازره جدی با سوداگران مواد مخدر در اولویت پلیس این استان بوده و در این راستا طرح‌های ویژه‌ای تاکنون اجراشده و اجرای آن همچنان ادامه خواهد داشت تصریح کرد: سراسر استان سمنان برای قاچاقچیان مواد مخدر و برهم زنندگان امنیت این استان ناامن بوده و به‌شدت با سوداگران مرگ در استان سمنان برخورد می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.