اهواز_ استاندار خوزستان گفت: قرار است راه‌های منتهی به پایانه مرزی چذابه چهار خطه و شش خطه شوند و در بخشی از این راه‌ها اقداماتی صورت گرفته است.

راه‌های منتهی به پایانه مرزی چذابه چهار خطه و شش خطه شوند

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا شریعتی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در مرز چذابه اظهار کرد: همه تلاش بر این بوده تا دستگاه‌های اجرایی بدون دغدغه بتوانند خدمات خوبی به زائران اربعین حسینی ارائه دهند.

وی افزود: جلسات ستاد اربعین از سال گذشته تاکنون تعطیل نشده و این جلسات به صورت مستمر برگزار شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مسائل و مشکلات دو پایانه مرزی در طول سال در جلسات مختلف ستاد اربعین مورد بررسی قرار گرفته است.

شریعتی عنوان کرد: در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات اساسی صورت گرفته و کیفیت خدمت‌رسانی در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه بیشتر از گذشته شده است.

وی ادامه داد: حدود سه هزار نفر اکنون در زمینه‌ها و بخش‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند.

استاندار خوزستان گفت: دولت در خصوص بخش زیرساختی اقدامات خوبی انجام داده و به نسبت سال گذشته شاهد تردد روان‌تری در مرزها هستیم.

شریعتی تصریح کرد: تاکنون حدود ۲۵۰ هزار نفر از مرز چذابه عبور کرده‌اند و روز به روز بر این جمعیت افزوده می‌شود. در روز گذشته ۵۵۰۰۰ نفر از مرز چذابه عبور کرده‌اند که این یک آمار بی‌سابقه است و نشان‌دهنده توسعه زیرساخت‌ها در این پایانه مرزی است.

وی افزود: امیدواریم در ماه‌های آینده کار ایجاد زیرساخت‌های باقی‌مانده به پایان برسد و بتوانیم در سال آینده شاهد کمترین نقاط ضعف در این پایانه مرزی باشیم.

استاندار خوزستان گفت: توسعه زیرساخت‌ها علاوه بر بحث اربعین سرعت صادرات را نیز افزایش می‌دهد و می‌تواند شرایط را برای اقتصاد کشور مهیاتر کند.

شریعتی عنوان کرد: قرار است راه‌های منتهی به پایانه مرزی چذابه چهار خطه و شش خطه شوند و در بخشی از این راه‌ها اقداماتی صورت گرفته است.

وی گفت: پیمانکاران اکنون در حال کار کردن هستند و تا سال آینده تمامی جاده‌های دسترسی به این مسیر توسعه پیدا می‌کنند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: توسعه پارکینگ یکی از اقدامات موثر انجام گرفته در امر تردد است که در دستور کار جدی قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.