زاهدان-امام جمعه موقت زاهدان گفت: مبارزه با استکبار جهانی از اصول انقلاب اسلامی بشمار می‌رود و از همین رو همه ما موظف هستیم تا در راهپیمایی روز ۱۳ آبان شرکت کنیم.

شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان وظیفه همگان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام احمد راهداری با اشاره به کارشکنی های دولت آمریکا در کشور عراق اظهار داشت: دولت آمریکا به دنبال این است تا بتواند دولت کنونی عراق را برکنار کند و یا اینکه با ایجاد اختلاف در بین مسلمانان اوضاع منطقه را تحت کنترل خود بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: دولت آمریکا به دنبال این است تا از طریق اجرای این نقشه های شوم و همچنین با همکاری هم پیمانان اروپایی و منطقه ای خود نفوذش را در این منطقه استراتژیک دنیا بیشتر کند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز ۱۳ آبان ادامه داد: یوم الله ۱۳ آبان روزی است که در آن اتفاقات متعددی از جانب استکبار جهانی و در راس آن ها آمریکا بر علیه مردم ایران اسلامی اتفاق افتاد.

حجت الاسلام راهداری تصریح کرد: از همین رو ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی فردا دوشادوش دانش آموزان و دانشجویان در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان شرکت می کنند تا بار دیگر با مشت های گره کرده خود جواب یاوه گویی ها و اقدامات خصمانه دولت آمریکا را بدهند.

وی با اشاره به نامگذاری واقعه ۱۳ آبان به عنوان انقلاب دوم از سوی امام خمینی (ره) گفت: نکته مهم دیگر این روز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان خط امام در سال ۵۷ و ذلت دولت آمریکا در آن واقعه بود که قطعا بر اهمیت این روز می افزاید.

وی بیان کرد: ما بارها و در اتفاقات متعدد شاهد بدعهدی های آمریکایی ها در مسائل مختلف بوده ایم از همین رو امروز شاهد این هستیم که دولتمردان ما نیز دیگر اعتمادی به کشورهای مذاکره کننده ندارند.

امام جمعه موقت زاهدان با تاکید بر اینکه نباید حرف‌های آمریکایی ها را باور کرد، خاطر نشان کرد: نکته بعدی که از اصول انقلاب اسلامی است مبارزه با استکبار است از همین رو همه ما موظف هستیم تا در راهپیمایی روز ۱۳ آبان شرکت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.