مراسم یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، از دقایقی دیگر در سراسر کشور آغاز می‌شود.

مراسم یوم الله ۱۳ آبان از دقایقی دیگر در سراسر کشور آغاز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با سی و هشتمین سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره)، ویژه برنامه سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از دقایقی دیگر در سراسر کشور آغاز می شود.

این مراسم در تهران ساعت ۹.۳۰ دقیقه امروز در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت الله طالقانی تهران برگزار می شود و علی شمخانی نماینده رهبر معظم انقلاب و دبیر شورای عالی امنیت ملی سخنران ویژه این مراسم خواهد بود. همزمان در سراسر کشور نیز این مراسم با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

از ساعتی پیش، خیابان آیت الله طالقانی و خیابان های منتهی به آن، شاهد حضور حضور پرشور و نشاط دانش آموزان و دانشجویان تهرانی در مراسم روز ملی مبارزه با استکابر جهانی است.

۱۳ آبان ماه، سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳، کشتار دانشجویان و دانش آموزان توسط رژیم ستمشاهی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران در سال ۱۳۵۸ است؛ این روز، در تقویم ملی با عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز» نامگذاری شده است.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت یوم الله سیزده آبان تاکید شده است: «برگزاری باشکوه و حماسی مراسم تظاهرات سراسری ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان، حرکت در مسیر راه و منش حضرت امام راحل رحمت الله علیه و پیروی از منویات امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی است که همواره بر عدم اعتماد به سردمداران شیطان صفت آمریکا را گوشزد کرده اند و حفظ و ارتقای قدرت نرم نظام در مواجهه مناسب تر با جهان و بالا بردن قدرت چانه زنی قوی تر دستگاه دیپلماسی کشور خواهد بود و در همین راستا بایستی همه دستگاه ها و مسئولی در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی تمام تلاش خود را معطوف برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم ضداستکباری یوم الله سیزدهم آبان کنند که شکوه این مراسم نشان از اقتدار، اتحاد و وحدت ملی و عظمت ایران اسلامی خواهد داشت».

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.