اهواز_ مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن ابراز خرسندی از عملکرد این شرکت در حوزه تولید گفت: شرکت بهره برداری نفت و آغاجاری روزانه ۶۰۰ هزار بشکه نفت تولید می کند.

نفت و گاز آغاجاری روزانه ۶۰۰ هزار بشکه نفت تولید می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  ابراهیم پیرامون ضمن ابراز خرسندی از عملکرد این شرکت در حوزه تولید گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری روزانه ۶۰۰ هزار بشکه نفت تولید می کند و بزرگترین ایستگاه تزریق گاز خاورمیانه یعنی ایستگاه تزریق گاز آغاجاری با ظرفیت تزریق روزانه ۲ میلیارد فوت مکعب گاز در حوزه عملیاتی این شرکت قراردارد.

  وی نوسازی تاسیسات را یکی از برنامه های عمده شرکت دانست و افزود: طرح های  بهسازی تاسیسات فرایندی در حال پیاده سازی است که امید می رود با عقد قراردادهای داخلی و خارجی در آینده نزدیک به این مهم دست یابیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن اشاره به توان شرکت های دانش بنیان و صنعتگران ایرانی گفت: خوشبختانه توان شرکت های ایرانی بسیار بالاست و پتانسیل های ارزشمندی در آن دیده می شود و خیلی راحت در تعامل با این شرکتها می توانیم نیازهای خود را در بخش ساخت قطعات تجهیزات و ماشین آلات فرایندی  تامین کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.