اهواز_ عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت انس مسئولان و کارکنان با قران گفت: قرائت یک صفحه از قرآن کریم قبل از آغاز کار را همواره توصیه می‌کنم و معتقدم اگر مسئولان قبل از آغاز کارشان یک صفحه از قرآن را بخوانند راندمان کار افزایش چشمگیری می‌یابد.

انس با قرآن سبب افزایش راندمان کاری و جلوگیری از عمل‌زدگی کارکنان می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان آیت‌الله سیدعلی شفیعی  در دیدار با مدیرکل و برخی از پرسنل تعزیرات استان خوزستان اظهار داشت: انسان خود به خود عمل‌زده می‌شود برای برخی افراد زود و برای برخی افراد دیرتر این مسئله ایجاد می‌شود.

وی درباره اینکه چگونه با این عمل‌زدگی که افت کار است باید برخورد شود، افزود: در زمانی که رئیس دادگستری بودم ملاقات عمومی صورت می‌گرفت و باید در طول روز پرونده بیش از ۶۰ نفر را بررسی می‌کردم. عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: روزی تصمیم گرفتم که قبل از شروع کار یک صفحه از قرآن کریم را قرائت کنم. همین موضوع آرامش تمام روزم را تامین می‌کرد و سبب شد که با ارباب رجوع‌ها با طمأنینه بیشتری تعامل کنم.

وی با بیان اینکه این موضوع را همیشه به عنوان یک موهبت الهی می‌دانم، گفت: از این رو قرائت یک صفحه از قرآن کریم قبل از آغاز کار را همواره در جلسات مختلف توصیه می‌کنم و معتقدم اگر همه مسئولان نیز قبل از آغاز کارشان یک صفحه از قرآن را بخوانند علاوه بر اینکه در طول کار خسته نمی‌شوند، راندمان کارشان نیز بیشتر می‌شود.

رضا سعیدی مدیرکل تعزیرات استان خوزستان نیز در این دیدار به ارائه گزارش‌هایی در زمینه عملکرد تعزیرات در خوزستان، چالش‌ها، کمبودها و نیز تغییراتی که در سطح استان صورت گرفته پرداخت.

وی همچنین به اقداماتی که در زمینه رفاه حال زائران اربعین حسینی از جمله پیگیری‌هایی برای کاهش هزینه پارکینگ چذابه و حذف عوارض تردد از منطقه آزاد اروند صورت گرفته نیز اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.