یزد- نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت : استاندار در یزد وامدار هیچ کسی نیست و لازم است بدون احساس ضعف در برابر دیگران، تصمیم‌های قاطع برای پیشرفت استان داشته باشد و قاطعیت در تصمیم‌گیری‌ها برا ی استان ضروری است .

قاطعیت در تصمیم‌گیری‌ها برا ی استان یزد ضروری است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی صبح شنبه در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید یزد اظهار داشت : یزد از دیرباز به عنوان دارالعباده و دارالعلم شناخته شده و ضرورت دارد که استاندار جدید یزد نسبت به این فرهنگ و تعالی آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: استاندار جدید باید جلوی مهاجرت نخبگان یزدی را بگیرد وتوجه به نخبگان یکی از مسائل مورد نیاز استان می باشد  و  الان وضعیت به گونه‌ای است که نخبگان استان از یزد مهاجرت کرده و به استان‌های دیگر یا خارج از کشور می‌روند که ضرورت دارد زیرساخت‌های لازم برای جلوگیری از این موضوع را در استان فراهم کنیم.

امام جمعه با اشاره به اینکه تغییرات مسئولان باید براساس شایستگی و کاردانی آنها باشد افزود: برای منصب‌های مختلف در استان یزد باید درایت و جدیت وجود داشته باشد و افرادی انتخاب شوند که توانمندی کامل برای اداره استان را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: راهکار برون رفت از رکود، بازاریابی برای تولیدات استان از دیگر مسائل مهمی است که استاندار جدید یزد باید به آن توجه کند و در صورتی که از ظرفیت نخبگان بومی استان یزد در داخل استان استفاده شود، قطعا بسیاری از مشکلاتی که وجود دارد برطرف می‌شود.

ناصری یزدی کم آبی و بحران خشکسالی را از جمله مهمترین مشکلات استان یزد دانست و خاطرنشان ساخت: در این زمینه باید اقدامات لازم در راستای تامین آب مورد نیاز استان یزد انجام شود تا در آینده استان با مشکلی در زمینه خشکسالی‌های بیشتر روبه‌رو نباشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.