یزد - رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: مجمع نمایندگان استان به دنبال استانداری بومی بود که نسبت به یزد شناخت کامل داشته باشد ولی چون زمانی قمی مورد تایید وزارت کشور، هیئت دولت و مسئولان یزد بود، مجمع هم همراهی کرد.

مجمع نمایندگان یزد خواهان استاندار بومی برای استان بود

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، ابوالفضل موسوی بیوکی  پیش ازظهرشنبه در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید یزد، ۱۳ آبان را روز آتش به اختیار دانشجویان ایران در ابتدای انقلاب دانست و اظهار داشت: دانش‌آموزان یزدی امسال برای بیست و چهارمین سال پی در پی رتبه اول کشور در زمینه قبول کنکور را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه استان یزد ظرفیت‌های بسیار زیاد دیگری در زمینه‌های علوم و فناوری دارند افزود: نخبگان استان یزد در نقاط مختلف کشور و جای جای جهان در حال فعالیت هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه آب واشتغال مهمترین اولویت استان یزد است  تصریح کرد : آب، اشتغال، تولید و اقتصاد مقاومتی، مسائل فرهنگی، امنیت، سلامت، شهر جهانی یزد، میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری از جمله اولویت‌هایی است که مجمع نمایندگان استان یزد در ارتباط با این استان دنبال می‌کند.

موسوی بیوکی خاطرنشان ساخت :استان یزد یکی از قطب‌های سلامت کشور است، ودر طول سال بیش از ۴۰ هزار نفر به استان یزد از دیگر استان‌ها برای دریافت خدمات درمانی مراجعه می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۱۰ درصد از جمعیت استان یزد غیر بومی هستند و این افراد هم در نقاط مختلف استان حضور دارند، به ویژه اینکه بخش قابل توجهی از آنها اتباع افغانی هستند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.