یزد - وزیر کشور گفت: مردم ایران فریب توطئه‌های کشورهای متجاوزی چون آمریکا را نمی‌خورند ومسئولان و مردم همگام با ولایت‌فقیه در برابر شیطان بزرگ خواهیم ایستاد و تکالیف خود را نسبت به انقلاب به‌ درستی انجام می‌دهیم.

مردم ایران فریب توطئه‌ ی کشورهای متجاوزی چون آمریکا را نمی خورند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، وزیر کشور صبح شنبه درحاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در یزد در جمع خبرنگاران یزدی اظهارداشت: آمریکا در امور داخلی کشورهای بسیاری دخالت کرده و این کشور متجاوز نسبت به جمهوری اسلامی ایران نیز ظلم‌های بسیاری انجام داده است.

وی افزود: آمریکا بداند تنها راه مقابله با ایران قبول استقلال و منافع مردم ایران است هر چه فشارهای استکبار بیشتر شود مردم مصمم و استوارتر می‌شوند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: آمریکا در جنگ تحمیلی بیشترین کمک‌ها را به عراق انجام داد و در موضوعات داخلی از جمله موضوعات امنیتی همواره به دنبال توطئه بوده است.

وزیر کشور خاطرنشان ساخت: هر چه فشار این کشورها به جمهوری اسلامی ایران بیشتر باشد اتحاد، انسجام و همدلی مردم و مسئولان کشور بیشتر می‌شود و آن‌ها باید بدانند تنها راه مواجه با ایران، منطق و قبول استقلال و منافع مردم ایران است و هر چه برفشارشان بی‌افزایند مردم ما مصمم و استوارتر می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.