کرمانشاه- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا از صلابت ایران ناراحت است، هدف آنها از اقدامات ناشایست در منطقه را نابودی ایران عنوان کرد.

هدف دشمن نابودی ایران است/ناراحتی آمریکا از صلابت ایران

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حشمت‌الله فلاحت پیشه امروز شنبه در مراسم یوم الله ۱۳ آبان که پس از راهپیمایی این روز در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، گفت:  انقلابی که در ۱۳ آبان شکل گرفت به اندازه انقلاب اول اهمیت داشت.

وی با بیان اینکه در این روز پایگاه و ستون پنجم دشمن در هم شکسته شد، افزود: ما در طول انقلاب هر وقت توانسته ایم در داخل اقتدار و وحدت ملت را مدیریت کنیم دشمنان ترسیده اند و نقشه ای را طراحی می کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد:  سفارت آمریکا بعد از انقلاب نقش ستون پنجم را داشت و تمام وقایع ضد انقلابی در داخل و خارج در این مرکز برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی طراحی می شد که این کانون فتنه را دانشجویان و دانش آموزان تسخیر کردند.

سیاست‌های آمریکا علیه ایران موفق نبود

وی ادامه داد: یک ترجیع بند آمریکایی ها دارند که همیشه آنرا بکار می برند و می گویند چون در ایران حضور نداریم تنها کشوری است که سیاستهای خود را بر آنها نمی توانیم اجرا کنیم.

فلاحت پیشه تاکید و خاطرنشان کرد:  هر وقت آمریکا در قبال ایران سیاستی را پیش رو گرفت نتوانست به موفقیت برسد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اعتماد و عدم اعتماد به آمریکا گفت: مقام معظم رهبری زمانی که بحث در مورد برجام قرار بود شروع شود به صراحت فرمودند من به آمریکا اعتماد ندارم.

ظاهرا ترامپ و باطن اوباما را با هم ببینید

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا در سال ۹۵ میلادی ایران را تحریم کردند و به جایی نرسیدند و پس از ان فتنه بین المللی بحث هسته ای را شروع کردند و ۱۱ سال به طول انجامید تا پرونده ما را به سازمان بین الملل برای اینکه تحریم ها را بین المللی کنند بردند.

وی افزود:  ظاهر ترامپ و باطن اوباما را باید با هم ببینید چرا که اولین تحریم را در شب برجام اوباما علیه ایران شروع کرد.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت:  سید حسن نصرالله قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت من خوشحالم که ترامپ رای بیاورد چرا که کمک می کند که آمریکا دچار شکست و فروپاشی شود.

وی افزود: بالغ بر ۲ ترلیون دلار سرمایه ایران در آمریکا است و نه تنها سودی به ایران پرداخت نمی کند بلکه باید هزینه ای هم برای نگهداری پرداخت کنیم.

همواره آمریکا سعی در ایجاد شکاف بین دولت و ملت ایران داشته است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:  از گذشته تا تاکنون مقامات آمریکا سعی کردند بین دولت و ملت ایران شکاف ایجاد کنند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا افزود:  اخیرا ترامپ رسما به ایران توهین کرد و آنرا تروریست خواند و جغرافیای ایران زمین را زیر سوال برد و خلیج همیشه فارس را که قلب ایران است عربی خواند.

فلاحت پیشه تاکید کرد: باید بگوییم آمریکا تو چه داری که جرات چنین حرف زدنی با ایران را به خودت می دهی و اگر ما افتخار شکست تروریست در افغانستان، سوریه، عراق، بحرین و ... را داریم تو چه داری؟ مگر نه اینکه امروز در داخل آمریکا از ننگ جنگ هایی می گویند که آمریکا شروع کننده آن بوده است.

هرجا پای آمریکایی ها باز شده است فتنه ادامه دارد

وی با بیان اینکه امروز آمریکایی ها از صلابت ایران ناراحت هستند، افزود: در تایوان، ویتنام، عراق و افغانستان و ... هر جا پای آمریکایی ها باز شد فتنه تا ابدالدهر ادامه دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  تصریح کرد: با اینکه آمریکا سعی داشت با طرح اقدامات ناشایست ایران را به نابودی بکشاند اما امروز شاهد هستیم که با اعمال انواع تحریم های ظالمانه نتوانسته از صلابت و اقتدار وشور ما بکاهد.

فلاحت پیشه بر توسعه کشور تاکید کرد و افزود: نسل انقلابی ما باید در این زمان با پشتوانه سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی و قدرت موشکی خود در راه رسیدن به آرمانهای خود به رشد و توسعه برسد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.