بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: استکبار از هیچ جنایتی فروگذار نبوده و تنها ملت و مردمی که قدرت دفاع داشته باشند می‌توانند از جنایت آن‌ها دور باشد.

استکبارگران از هر راهی قصد دخالت در کشورهای مختلف دارند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید علیرضا عبادی عصر امروز در جمع دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: بعد از جنگ جهانی تا به امروز آمریکا در ۵۰ کشور دخالت غیرقانونی و انسان‌ها را از  بین برده و ضایعات فراوانی به وجود آورده است.

وی ادامه داد: آمریکا به هر جایی سلطه می‌یابد از هیچ جنایتی فروگذار نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه استکبار از هیچ جنایتی فروگذار نبوده و تنها ملت و مردمی که قدرت دفاع داشته باشند می‌توانند از جنایت آنها دور باشد و الا از جانب آن‌ها هیچ محدودیتی نیست، تصریح کرد: آمریکا و استکبارگران از هر راهی بتوانند در کشورهای مختلف ورود می‌یابند.

عبادی با بیان اینکه شاخصه نام امروز مبارزه ملی با استکبار جهانی است، اضافه کرد: از نظر عقل، علم واضح بوده که تمام این جهان براساس قانون است.

وی ادامه داد: جهان براساس حکمت و همه موجودات هدفمند آفریده شده و برای حصول آن فرمول و قانون داشته که خارج از آن قانون نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه انسان بخشی از هستی بوده و تمام زندگیش براساس قانون است، یادآور شد: انسان براساس قوانین فطری، عقلی، علمی و شرعی وقتی که با زیرساخت و زیربنای این مبانی در زندگی فردی و اجتماعی قانون قراردادی می‌بندد شرط آن مبتنی بودن بر قوانین زیرساختی است.

 وی اضافه کرد: انسان با معرفت، عاقل و با ایمان که در مقابل خداوند عالم تواضع می‌کند باید در مقابل قوانین هستی تواضع کرده و تسلیم باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: کسی که براساس یک سری انگیزه‌های حیوانی، نفسانی و شیطانی بخواهد قانون را نپذیرد و خود را بالاتر از قانون تصور کند این فرد مستکبر است.

عبادی با اشاره به اینکه انسان توانمند از نظر فطرت، عقل و معرفت به گونه‌ای است که پایش نلغزد و اگر لغزید به باطل ادامه ندهد و راه حق را برگزیند، گفت: مستکبر کسی است که خود را از قانون بالاتر می‌پندارد.

وی یادآور شد: این همه قتل، غارت و جنایت به سبب قانون‌شکنی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز در مقابل استکبار که ستگر بوده نباید ستم‌کش باشد و باید دفاع از حق و مظلوم کرد، تصریح کرد: کسی که در دفاع از حق و مظلوم و عدالت فدا شود شهید در نزد خداوند است.

عبادی با اشاره به اینکه مسلمان باید نه ظالم بوده و نه ظلم‌پذیر باشد، گفت: امیداست نهادهایی که در قالب‌های گوناگون در نظام جمهوری اسلامی به وجود می‌آید سخت بر فلسفه آن تشکل پایبند باشد.

وی افزود: نسل آینده باید کشورش را براساس عقل، اسلام و وحی اداره کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: انتظار داریم نسل آینده بعد از چند دهه تجربه از این تجربیات به عنوان ذخایر کارآمد استفاده کرده زیرا حزب‌پرستی، نفس‌پرستی و خودپرستی پاسخ نمی‌دهد.

عبادی ادامه داد: نسل آینده باید برای آینده کشور طرحی رقم بزند که براساس عقل، فطرت، علم و دین باشد و با دید توحیدی همه بندگان خداوند را یکسان ببیند و بر خلاف میل‌پرستی و خودپرستی با خداپرستی براساس عقل میهن خود را اداره کنید.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.