سمنان- معاون استاندار سمنان گفت: در راستای طرح آمایش سرزمینی، اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان سمنان جهت‌دهی و تسریع می‌یابد.

اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان سمنان تسریع می‌یابد

به گزارش  قدس آنلاین، بعد از ظهر امروز محمد همتیان در نشست تعیین اولویت‌های صنعتی و معدنی استان سمنان در طرح‌های سرمایه‌گذاری اظهار داشت: جذب بخش خصوصی و همکاری آن در پروژه‌های اقتصادی و عمرانی یکی از رویکردهای مهم دولت برای پیشبرد اهداف کلان اقتصادی در کشور است.

وی با بیان اینکه استان سمنان ظرفیت‌های ویژه‌ای در بخش صنعت و معدن برای سرمایه‌گذاری دارد افزود: سرمایه‌گذاری در این بخش زمینه ایجاد اشتغال بالا و پایدار را در استان سمنان ایجاد می‌کند که باید از آن به بهترین نحو بهره گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه طرح آمایش سرزمینی گامی مؤثر برای تعیین اولویت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش است اذعان کرد: این طرح راه‌های سرمایه‌گذاری را در طرح‌های مختلف هموار می‌کند و سرمایه‌گذاران با استفاده از آن می‌توانند در این راستا تمهیدات لازم را برای سرمایه‌گذاری انجام دهند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه این طرح در سامان‌دهی به امور اداری سرمایه‌گذاران خاطرنشان کرد: طرح آمایش سرزمینی نیازها و ظرفیت‌های استان سمنان را در بخش‌های مختلفی متناسب با جمعیت بررسی می‌کند.

همتیان سرمایه‌گذاری پایدار را از مهم‌ترین مزایای اجرای طرح آمایش سرزمینی برشمرد و گفت: برنامه‌های جذب سرمایه‌گذاران به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان سمنان اجرایی می‌شود. در راستای سرمایه‌گذاری در طرح‌های استان سمنان سرمایه‌گذاران و مسئولان مربوطه باید نسبت به شفاف‌سازی مالیات و تحویل اظهارنامه‌ها اقدامی اساسی انجام شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.