مشهد- بعد از حدود ۴۰ روز از استعفا و کناره گیری مهندس کامران از ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، دیروز بعدازظهر در حرکتی غیرقابل پیش بینی و در مراسمی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان رئیس این سازمان به محل کار خود برگشت.

رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی استعفایش را پس گرفت

دس آنلاین-گروه استان ها:  در این مراسم که در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و در حضور جمعی از مهندسان برگزار شد اخوان عبداللهیان، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: هم اکنون چهار یا پنج برگ از استعفای مهندس کامران روی میز من وجود دارد اما اگر صد بار دیگر هم ایشان و بقیه اعضای هیئت مدیره استعفا می‌دادند، باز هم قبول نمی‌کردم چون اگر استعفا را قبول می‌کردم به عشق و علاقه دوستان باید شک می‌کردم.
وی ادامه داد:البته قبول دارم که همه دوستان درد دل‌های مشترکی دارند که به ساختار نظام مهندسی برمی‌گردد.
مهندس کامران نیز در این جلسه نیز با اشاره به این موضوع که اگر می‌دانستم رفتنم برای دوستانم زحمت درست می‌کند به این زحمات رضایت نداشتم و به کار خود ادامه می‌دادم. اما زمان در زمان استعفا احساس کردم که نه راندمانی که دارم و داریم مورد توجه است و نه شاخ و بالی که بتوانیم با آن حرکت کنیم.
وی اظهار داشت:البته شاید هم برخی دیدگاه‌ها با من همخوانی نداشت و با توجه به کسالت و مریضی که دارم و صبر و حوصله کمتری که نسبت به گذشته شاید داشته باشم، فکر کردم استعفا بدهم و نباشم بهتر باشد. ضمن اینکه اتفاقات اخیر هم که افتاد برای من قابل پذیرش نبود و تأثیر زیادی در این موضوع داشت.
وی در ادامه افزود: تصور می‌کردم استعفای من ظرف دو یا سه هفته پذیرفته شود حتی از هیئت مدیره هم استعفا دادم. مدتی گوشی همراهم را خاموش کردم تا شاید مسئله تمام شود، اما این اتفاق نیفتاد و با لطفی که دوستان به من داشتند مجاب شدم که دوباره برگردم.
گفته می شود مهندس کامران با وساطت، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی استعفای خود را پس گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.