مشهد- بازپرس ویژه جرایم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در خصوص احضار مدیر کل فرودگاه مشهد و مدیران پایانه‌ها و رئیسان ایستگاه‌های پروازهایی که اخیراً با تأخیر مواجه بودند، اظهار داشت:در پی این احضار دیروز به جزء مدیر کل فرودگاه‌های استان،مدیر کل شرکت هواپیمایی آسمان در شرق کشور و رئیس ایستگاه هواپیمایی تابان به شعبه ویژه رسیدگی به جرایم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مراجعه کردند.

الزام شرکت‌های هواپیمایی آسمان و تابان به پرداخت خسارت به مسافران

قدس آنلاین-گروه استان ها: محمد اصولی صفار در گفت گو با خبرنگار ما افزود: با تأکید بازپرس ویژه جرایم فرودگاه بین المللی مشهد مقرر شد مدیران یاد شده نسبت به پرداخت خسارت وارده به مسافران اقدام کنند.
وی با بیان اینکه برابر با نظر کارشناسیو منشور حقوق مسافران، باید خسارت‌های وارده پرداخت شود،افزود:شرکت هواپیمایی آسمان موظف شد در مدت ۱۵ روز نسبت به پرداخت خسارت وارد ه به مسافران در پروازهای اخیر این شرکت اقدام کند.
وی اضافه کرد:با توجه به اینکه میزان تأخیر پرواز مربوط به هواپیمایی تابان کمتر از چهار ساعت بوده، بنابراین این شرکت هم باید حسب نظر کارشناسی و نیز با توجه به منشور حقوق مسافران،خسارت وارده را پرداخت کند.
وی تصریح کرد:پرواز شیراز – مشهد متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان با سه ساعت تأخیر و نیز پرواز مشهد- دوشنبه شرکت یاد شده نیز با تأخیر ۱۲ ساعته و سرگردانی مسافران مواجه شده بود، بنابراین مدیران شرکت هواپیمایی آسمان ملزم به پرداخت تمام و کمال خسارت وارده، در مدت حداکثر ۱۵ روز شدند.
محمد حسن اصولی صفار یادآور شد: تا حصول رضایت مسافران پروازهای یاد شده، موضوع پرداخت خسارت و حق و حقوق مسافران پیگیری و دنبال می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه هواپیمایی تابان نیز باید حسب نظر کارشناسی و برابر منشور حقوق مسافران نسبت به پرداخت خسارت وارده به مردم اقدام کند، تصریح کرد: موضوع تا به نتیجه رسیدن و کسب رضایت مسافران پیگیری می‌شود.

احضار مدیر کل
وی درباره احضار مدیر کل فرودگاه‌های استان نیز خاطر نشان کرد:امروز یکشنبه ۱۴ آبان ماه،مدیر کل فرودگاه‌های استان به همراه مدیران ترمینال‌های پروازهای خارجی و داخلی و نیز تشریفات به شعبه رسیدگی به جرایم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، مراجعه می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.