کرج- استاندار البرز گفت: با احداث و بهره برداری از آزادراه تهران به شمال شاهد صرفه جویی ۱۰۰۰میلیارد تومانی در مصرف سوخت خواهیم بود.

صرفه جویی ۱۰۰۰ میلیاردی با بهره برداری از بزرگراه تهران به شمال

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی صبح یکشنبه در نشست شورای فنی استان در محل کارگاه آزاد راه تهران به شمال که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد اظهار کرد: تکالیف استان برای تکمیل این پروژه مواصلاتی که سهمی مهم در صرفه جویی وکاهش زمان تردد خودروها به شمال کشور دارد مشخص است.

وی فعال شدن این  پروژه ها را حرکت بزرگی در اقتصاد کشور دانست وگفت: بهره مندی آسان مردم در تردد از این آزاد راه مورد تاکید و توجه قرار دارد و در این راستا همت وتلاش بنیاد مستضعفان به عنوان مجری پروژه در جهت تکمیل این مسیر بسیار ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه البرز محل تردد۱۴ استان کشور است گفت: با اجرایی شدن پروژه بزرگراه شمال بخشی از ترافیک در مسیر تهران وبه قزوین نیز کاهش خواهد یافت.

استاندار البرزدر ادامه به پروژه های همت و بزرگراه شمالی کرج اشاره کرد و گفت: در خصوص تکمیل بزرگراه همت ودر سفر رییس سازمان برنامه و بودجه بخشی از دغدغه های موجود به خصوص معارضان طرح مورد پیگیری قرار گرفت.

نجفی در ارتباط با بزرگراه شمالی نیز گفت:طرح کمربند شمالی کرج  خوشبختانه به شکل جدی در حال پیگیری واجرا است  و با بهره برداری از آن بار سنگینی را از ۱۴ معبر استان های کشور می کاهد.

 استاندار البرز در پایان گفت: باید تلاش کنیم تا در مدت زمان ۸ ماه آینده شاهد پیشرفت بخش های مختلف ودر نهایت بهره برداری از آنها باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.