سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید این باشگاه دارد زمان را در انتخاب دستیاران خارجی اش از دست می دهد.

استقلال دارد زمان را از دست می دهد/ عمان نه، به کیش می‌رویم/ باخت در دربی مهم نبود!

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال درباره بازگشت چند ملی پوش به تمرین این تیم، گفت: کی روش سرمربی تیم ملی است و می داند چه کار باید بکند. من نمی توانم به ایشان بگویم این بازیکن بهتر است. او مربی بزرگ و کاربلدی است.

وی درباره اینکه آیا از بازگشت چند ملی پوش به تمرین استقلال خوشحال است، گفت: نمی توانم بگویم از بازگشت بازیکنانم خوشحالم. مربی دوست دارد بازیکنانش در تیم ملی بازی کنند. تاکید می کنم نمی توانیم به کی روش بگوییم فلان بازیکنان را در تیم ملی نگه دارد یا خیر. این تصمیم ایشان است و تمام.

سرمربی استقلال یادآور شد: امیدوارم کی روش در آینده بازیکنان بیشتری به تیم ملی دعوت کند. در این مدتی هم که من به استقلال آمده ام چند بازیکن بیشتر به تیم ملی دعوت شده اند.

شفر درباره احتمال برگزاری اردوی آماده سازی در تعطیلی لیگ تاکید کرد: عقیده اول ما این بود که به عمان برویم ولی این سفر مهیا نشد. شاید سفری به جزیره کیش داشته باشیم. بازیکنان می توانند صبح و عصر تمرین کنند و با هم جلسات مختلفی داشته باشیم. بعد از سفر به کیش، می توانیم به زمین تمرین جدید برویم. آنجا می تواند مثل خانه بازیکنان باشد. این زمین برای هویت ما مهم است. بازیکنانی هم که در این مدت کمتر کنار تیم بودند می توانند در این اردو بیشتر کنار ما باشند.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا فضای مثبت ایجاد شده اطراف تیمش را باوجود باخت در دربی احساس می کند یا خیر؟ گفت: جو اطراف تیم خیلی خوب است. من این را در باشگاه و ورزشگاه دیدم. کار تیمی هم خیلی خوب است. هواداران می بینند و خوشحالند که عملکرد تیمی ما بهتر شده است. ما بهترین هواداران را داریم. آنها می توانند احساس کنند عملکرد تیم بهتر شده است. آنها احساس می کنند شرایط تیمی ما بهتر است. باخت در دربی هم اتفاق مهمی نبود. آن بازی سه امتیاز داشت. ما بازی های مهمتری داریم. هواداران هم می بینند که شرایط تیم بهتر و بهتر می شود.

شفر ادامه داد: همه بازیکنان با صد درصد وجودشان تلاش می کنند. ما بازی های مهمتری داریم. شاید در جام حذفی هم به پرسپولیس بخوریم. ما منتظر دربی بعدی هستیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر احتمال اضافه شدن دستیار جدید به استقلال و بحث حضور مربی جاماییکایی تصریح کرد: رزومه دو مربی را به مدیرعامل و هیات مدیره داده ام. امیدوارم آنها بررسی کنند و چراغ سبز نشان بدهند تا یکی از این مربیان یا هر دوی آنها را در تیم داشته باشیم.

سرمربی استقلال درباره اضافه کردن مربی ایرانی هم گفت: ما در حال حاضر یک مربی ایرانی خوب یعنی بیژن طاهری را داریم. زمان دارد برای دستیار خارجی می گذرد. ما نباید زمان را از دست بدهیم. استقلال باشگاه عادی نیست. استقلال یکی از بزرگترین تیم های آسیا است. باید و باید چیزی که می خواهیم را انجام بدهیم.

شفر در پایان تاکید کرد: استقلال نیاز به یک مربی بدنساز هم دارد. ایرانی یا خارجی بودن مربی بدنساز قطعی نیست ولی باید بگویم به یک مربی در این بخش نیاز داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.