دروازه‌بان تیم فوتبال ماریتیمو پرتغال گفت: آرزوی هر بازیکنی این است که پیراهن تیم ملی‌ کشورش را بپوشد و خداراشکر می‌کنم که این اتفاق برای من افتاد.

صحبتهای عابدزاده بعد از دعوت به تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش قدس آنلاین، امیر عابدزاده در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی اظهار داشت: خداراشکر می کنم که به تیم ملی دعوت شدم.اتفاق  خیلی خوب برای من در زندگی افتاد و آرزوی هر بازیکنی این است که پیراهن تیم ملی‌ کشورش را بپوشد. به یکی از اهدافم رسیدم و این اتفاق برای من یک شروع جدید است.

دروازه‌بان تیم ماریتیمو پرتغال افزود: تا به امروز تلاش زیادی کردم و از این لحظه باید تلاشم را دوچندان کنم که بتوانم این جایگاه را حفظ کنم و روز به روز پیشرفت کنم و به جایگاه‌های بالاتری برسم. می‌دانم هرکسی که پیراهن تیم ملی را بپوشد مسئولیت بزرگی دارد چرا که باید دل میلیون‌ها ایرانی را در تیم ملی شاد کند، خداراشکر که با تلاش و پشتکار توانستم به این جایگاه برسم.

وی ادامه داد: مطمئناً این اول کار است و باید بیشتر کار کنم تا به جایگاه بهتری در تیم ملی برسم و حس خوبی است که در تیم ملی حضور پیدا کنی و بتوانی با یک پیروزی دل ۷۰ میلیون ایرانی را شاد کنی. امیدوارم این اتفاق بیفتد. باز هم می‌گویم خوشحالم که در این مسیر قرار گرفتم و امیدوارم که بتوانم به جایگاه بهتری برسم و روز به روز پیشرفت کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.