کرج- پیکرهای مطهر ۲شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در میان حزن و اندوه امت حزب الله در کرج تشییع شد.

وداع باشکوه البرزی ها با ۲ شهید دوران دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، در این مراسم که صبح امروز یکشنبه برگزار شد نماینده ولی فقیه در استان البرز، معاون سیاسی استانداری و جمعی از مسئولان همراه مردم شهید پرور استان البرز پیکرهای مطهر شهیدان «محمد میرقاضی» و «علی زاعکار» از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس در آغوش گرفتند .

مردم استان البرز پیکرهای مطهر این شهدای والامقام که به تازگی در منطقه زبیدات کشف شده از میدان شهدا تا امامزاده حسن (ع) شهر کرج با شکوه خاصی مشایعت کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه همه شهدای گرانقدر به مثابه یک تن واحد در کالبد جمهوری اسلامی ایران تجلی یافته اند گفت: شهدا با نثار خون خود امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند

فتح الله حقیقی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند ما را در مواجهه با دشمنان بیمه کند و باعث خنثی شدن توطئه‌های شوم دشمنان شود و خانواده‌های شهدا باید در این راه پیشگام باشند.

وی عزت، اقتدار و آبروی نظام را از شهدا و ایثارگران دانست و ادامه داد: به طور قطع حضور این دو شهید بزرگوار در استان منشا خیر، برکت، آگاهی و بینش بیشتر برای مردم و مسئولان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.