رشت_ استاندار گیلان عصر امروز در دیدار با خانواده شهیدان ساغری هدف از دیدار با خانوده شهیدان را یاد گرفتن درس ایثار و  فداکاری از شهدا و والدین آنان دانست و بر ضرورت یادآوری این رشادت ها و از خود گذشتگی به نسل جوان تاکید کرد.

ضرورت یادآوری رشادت و از خودگذشتگی شهدا به نسل جوان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر مصطفی سالاری در دیدار با خانوده شهیدان عباس و کامران ساغری ،  هدف از دیدار با خانوده شهیدان را یاد گرفتن درس ایثار و فداکاری از شهدا و والدین این عزیزان دانست و افزود: امیدواریم در روزهایی که وظیفه خدمت رسانی به مردم را داریم فداکاری را از شما و فرزندان عزیزتان یاد بگیریم هر چند که تلاش و خدمت  ما ذره ای در مقابل فداکاری و از خودگذشتگی شما است .

استاندار گیلان با بیان اینکه شهدا از جان عزیزشان برای اسلام ، انقلاب و مردم گذشتند بر ضرورت یادآوری این رشادت ها و از خود گذشتگی به نسل جوان تاکید کرد و افزود : باید به نسل جوان یادآوری کرد که در آن روزهای سخت،  شهدای عزیزمان برای سربلندی مملکت و حفظ ارزش ها از خود گذشتند و این آرامش و امنیت مرهون آن رشادت ها است .

پدر شهیدان ساغری نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور استاندار در منزل وی با بیان اینکه دعا گوی شما  هستم افزود :  امیدواریم در دوران مسئولیت دکتر سالاری،  شاهد آثار ماندگار در استان بوده و این برای ما دلخوشی است.

شهیدان عباس و کامران ساغری به تریتیب در سالهای ۶۱ و ۶۵  در عملیات رمضان و کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.