شهرکرد-اعضای جدید هیات رئیسه شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

هیأت رئیسه شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه در جلسه تعیین هیئت رئیسه شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: شوراهای استان یک نهاد قانون‌گذار نیست، یک نهاد مشورتی و نظارتی انتخاب شده از بین شوراهای اسلامی شهر و روستاها است. 

ملک‌محمد محمودیان افزود: انتظار است که مشکلات جوامع محلی توسط شورای استان به یک پشنهاد قانونی تبدیل و به مجلس ارائه شود تا در راستای حل آنان قدم موثری برداشته شود. 

محمودیان با اشاره به وظایف شورای اسلامی استان گفت: نظارت بر حسن عملکرد شوراهای شهرستان در محدوده استان، نظارت بر حسن اجرای طرح‌های اجرایی استان و مصوبات شورای عالی استان‌ها در سطح استان از جمله وظایف شورای اسلامی استان می باشد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خاطر نشان کرد: افراد مرتبط با حوزه‌های شهرستان مشکلات شهرها و روستاهای خود را جمع بندی و براساس یک برنامه مدون با اولویت بندی به مدیران استان ارائه دهند و انتظار می رود مدیران استان با همدلی و درک جایگاه شوراهای شهر و روستا در راستای حل مشکلات گام بردارند.

به گزارش قدس آنلاین، محمد غیبی حاجی وند به عنوان رئیس و سخنگو، مجید نقنه نایب رئیس، مهدی محمودی منشی اول و رحمت‌الله حکمی بعنوان منش دوم انتخاب شدند. 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.