مشهد- به دنبال انعکاس گلایه زائران و مجاوران مبنی بر گرانفروشی در فرودگاه مشهد در روزنامه قدس، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به همراه خبرنگاران قدس به محل مراجعه و با احراز تخلف، متخلفان را جریمه کردند.

استقرار بازرسان و جریمه گرانفروشان در فرودگاه مشهد

قدس آنلاین-گروه استان ها:  رئیس اداره بازرسی و کشف قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: اواخر هفته گذشته پس از چاپ گزارش در روزنامه قدس بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با مراجعه به فرودگاه مشهد موارد گرانفروشی و عرضه کالاهای بدون مجوز برایشان محرز و پرونده برای متخلف تشکیل شد.

مهدی مقدسی افزود: در این بازرسی، متخلف در دو پرونده به مبلغ یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان جریمه شد و در صورت تکرار تخلف، تا پنج برابر مبلغ تعیین شده، این جریمه قابل افزایش خواهد بود.

اجرای طرح ویژه نظارتی

وی در ادامه از اجرای طرح ویژه استقرار بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در فرودگاه مشهد، ترمینال مسافربری و راه آهن در ایام دهه آخر صفر خبر داد و گفت: این طرح به منظور نظارت بر ارائه کالا و خدمات به زائران و نیز پیشگیری از تخلفات احتمالی واحدهای صنفی مستقر در این واحدها اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح، بازرسان با لباس متحدالشکل از ۸ صبح تا ۸ شب به طور مستمر از ۲۰ لغایت ۳۰ آبان ماه در مکان‌های تعیین شده حضور خواهند داشت و آماده رسیدگی به شکایات زائران هستند.

مقدسی تصریح کرد: در این ایام همچنین بازرسان در ورودی‌های شهر مشهد، مراکز ارائه، تأمین و توزیع کالا و مواد غذایی از جمله نانوایی‌ها، رستوران‌ها حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: بازرسان با گشت‌های مشترک به همراه شعب سیار تعزیرات حکومتی کار نظارت و برخورد با متخلفان را به عهده خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.