کرج- رییس شورای شهر کرج با تاکید براینکه اعتقاد این شورا استفاده از ظرفیت بومی در اداره شهر است گفت: افکار عمومی هم غیر از این را نمی پذیرد.

اعتقاد شورای شهر کرج استفاده از ظرفیت بومی در اداره شهر است

محمد نبیونی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: حضور نیروهای شهرداری از خارج از استان پذیرفتنی نیست و ما نیز به عنوان نماینده افکار عمومی در شورای شهر قطعا با این موضوع مخالفت خواهیم کرد.

نبیونی در خصوص  جذب برخی نیروها در شهرداری کرج  از تهران گفت: تنها حضور تعداد محدود از دوستانی که به عنوان همراهان شهردار ضرورت داشته  در شهرداری کرج باشند درشورا مصوب شده است.

وی افزود: در این راستا قائم مقام شهردار و یکی از معاونین شهردار انتقالشان از مجموعه دیگر مورد موافقت  اعضا شورای شهر کرج  قرار گرفته است.

 نبیونی با اشاره به اینکه استفاده از مدیران بومی چه بالقوه و چه بالفعل باید در شهر و استان صورت بگیرد، گفت: سیاست شورای پنجم بر این است که پتانسیل ها ونیروهای موجود در استان دراولویت به کارگیری باشند.

وی تصریح کرد: البته تبادل نظر واطلاعات اشکالی ندارد ولی در مجموع باید از فرصتهای  موجود استان به خصوص جوانان و بانوان استفاده کرد.

تداوم خدمات دهی شهرداری کرج به فردیس

رئیس شورای شهر کرج در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین مبنی براینکه پس از جدایی فردیس ازکرج چرا شهرداری همچنان به فردیس خدمات ارائه می دهد گفت: مصوبه ای تصویب شده است مبنی براینکه تا زمانی که این جدا شدن به صورت کامل اتفاق بیفتد شهرداری کرج  خدمات دهد.

وی در ادامه افزود: البته از لحاظ مالی باید  میزان کمک های  انجام شده به شهرداری کرج بازگردد واساسا  این موضوع نیاز به کار کارشناسی دارد.

نبیونی گفت: این دو شهر در هم تنیده شده اند و ارتباطات نیروی انسانی، اموال، املاک و وسایل هنوز وجود دارد لذا در این میان اختلافات کارشناسی وجود دارد که رسیدگی به آن زمان بر است.

وی با اشاره به اینکه مردم فردیس هم جزئی از این استان هستند، افزود: خدمات رسانی را متوقف نمی کنیم ولی تشریفات قانونی را نیز انجام می دهیم.

رییس پارلمان شهر کرج در پایان افزود: در جلساتی  که با اعضای شورای فردیس و در حضور امام جمعه فردیس  و شهردار انجام گرفت، قرار بر این شد به صورت قانونمندتر و در قالب کار گروه با حضور مشاورین زبده در این حوزه کار ادامه پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.