خرم آباد- فرمانده انتظامی لرستان از تردد بیش از یک‌میلیون زائر اربعین از لرستان به سمت کربلای معلی خبر داد.

تردد بیش از یک‌میلیون زائر اربعین از لرستان به سمت کربلای معلی

به گزارش قدس آنلاین، محمد مهدیان‌نسب پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: خدمت به زائران حسینی یک فرصتی استثنایی بوده و چنین فرصت‌هایی در طول عمر انسان بسیار کم رخ می‌دهد، لذا باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: لرستان معبر عبور زائران حسینی به دو استان هم‌جوار مرزی بوده به همین دلیل باید اقدامات لازم برای افزایش ضریب ایمنی، تسهیل در عبور و مرور زائران در استان به عنوان استان هم‌جوار و پشتیبانی از استان‌های مرزی، ایلام و خوزستان انجام شود.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: پلیس‌راه استان ملزم به هماهنگی با سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط و دخیل در تردد زائران اربعین همچون راه و شهرسازی و یگان‌های امدادی بوده و باید در ارائه هر چه بهتر خدمات و آمادگی در انجام این مأموریت خطیر تلاش کنیم.

مهدیان‌نسب با اشاره به اینکه ۷ ایستگاه بازرسی و توقفگاه در شهرستان‌های استان دایر شده است گفت: کلیه محورهای مواصلاتی لرستان تحت کنترل و رصد یگان‌های انتظامی و پلیس‌راه است.

وی عنوان کرد: پلیس صد درصد در آماده‌باش کامل بوده و کاروان‌های زیارتی استان به سمت کربلا تحت نظارت و کنترل قرار دارند.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: بیش از یک‌میلیون نفر زائر اربعین از لرستان به سمت کربلای معلی تردد کرده‌اند و پلیس مفتخر به خدمتگزاری به زوار حسینی است و در این راستا با راه‌اندازی موکب به‌منظور پذیرایی از زائران و ارائه خدمات پزشکی و خودرویی سیار در جنب این موکب در مسیر زائران اربعین، به دنبال رضایت‌مندی زوار از سفر به لرستان هستیم.

وی گفت: از زوار حسینی و رانندگان وسایل نقلیه خواسته می‌شود با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، بستن کمربند ایمنی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز خودداری و در توقفگاه‌ها و موکب‌های پیش‌بینی‌شده استراحت کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.