شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: امروز به لطف پرورگار و برکت خون شهدای گرانقدر پرچم جمهوری اسلامی روز به روز برافراشته‌تر می‌شود و دشمن با وجود تهدیدات وتحریم‌ها روز به روز ذلیل‌تر می‌شود.

خون شهدا روز به روز دشمن را ذلیل تر می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،حجت الاسلام  و المسلمین محمد علی نکونام در مراسم تشییع پیکر مطهر سه شهید دوران دفاع مقدس گفت: این شهدا که پس از ۲۹ سال و در آستانه اربعین حسینی به زادگاهشان بازگشتند، به ما حیات دوباره و به اربعین معنای دیگر بخشیدند.

وی افزود: کسانی که از بودن در کربلای معلی محروم هستند، امروز در محضر این شهدا، عطر و بوی حرم سید الشهدا را با تمام وجود حس می کنند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: ابهت امروز کشور و وحشت دشمن از قدرت جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا، مقاومت و ایستادگی زنان و مردان دلیر این سرزمین است.

حجت الاسلام نکونام افزود: امروز به لطف پرورگار و برکت خون شهدای گرانقدر پرچم جمهوری اسلامی روز به روز برافراشته‌تر می‌شود و دشمن با وجود تهدیدات وتحریم‌ها روز به روز ذلیل‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: شهدا دلباختگان کوی حسین(ع) و شیفتگان عملی مکتب اسلام هستند و ما امروز امنیت کنونی کشور را مرهون جان‌فشانی و ایثار شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای مرزبان هستیم.

وی با اشاره به اینکه نباید از مکر و هجمه‌های دشمنان غافل شد خاطر نشان کرد: دشمن ما را به مخالفت با ولی فقیه، گناه و سستی در عبادت دعوت می‌کند، پس برای عبد خدا بودن باید مقابل هوای نفسانی ایستاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.