اهواز_ استاندار خوزستان گفت: رییس جمهور نگاه و اهتمام ویژهای به خوزستان دارد به طوری که در سفر اسفند ماه سال گذشته خود به خوزستان بر حل مشکلات آب و فاضلاب استان تاکید فراوان داشت.

رییس جمهور نگاه و اهتمام ویژه ای به خوزستان دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی امروز دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به چذابه که با حضور وزیرنیرو برگزار شد، ضمن تشکر از اهتمام ویژه وزیرنیرو و مسولین وزارت نیرو به خوزستان که اولین سفر خود به این استان اختصاص دادند اظهارکرد: وزیر نیرو به من قول داده بودند مشکلات آب و برق خوزستان را بررسی کنند و در در این راستا نقشه راهی تنظیم و طبق آن پیش برویم.

وی افزود: همانطور که می دانیم خاستگاه وزارت نیرو همانند نفت در خوزستان است و از زمانی که وزارت نیرو تشکیل نشده بود در خوزستان سازمان آب و برق فعالیت می کرد؛ برهمین اساس خوزستان حق آب و گل دارد و نیاز است مشکلات این استان ویژه دیده شود.

استاندارخوزستان  با بیان اینکه اجرای مصوبه پانزدهم فروردین ماه سال جاری در حوزه آب و فاضلاب خوزستان می تواند نقشه راه وزارت نیرو در استان خوزستان قرار بگیرد خاطرنشان کرد: در مصوبه ۱۵ فروردین دولت مشکلات آب و برق خوزستان دیده شده و این مصوبه نشان از عنایت ویژه دولت به استان ما است. با اجرای این مصوبه عمده مشکلات استان آب، برق، فاضلاب و ریزگردها رفع می شود.

استاندار خوزستان با اشاره به ضرورت مدیریت هوشمندانه منابع آب گفت :در طول یک سال و اندی که توفیق خدمت رسانی به مردم استان خوزستان را دارم، افتتاح آبرسانی به شهرستان سوسنگرد و بستان با حضور رییس جمهور داشته ایم. ‌در حال حاضر شاهد افتتاح طرح آبرسانی از بستان به پایانه مرزی چذابه هستیم. ‌ اجرای خط انتقال به طول ۳۰کیلومتر در مدت کمتر از دوماه نشان از هماهنگی، هم افزایی و همدلی و اراده همه دستگاه های اجرایی استان است .

شریعتی با اشاره به روند اجرای پروژه آبرسانی چذابه بیان کرد:پس از مصوبه دولت در فروردین ماه و تفاهم نامه وزارت نیرو و قرارگاه خاتم النبیاء کار با سرعت و جدیت پیش رفت ۳۰ کیلومتر خط انتقال، مخازن، ایستگاه پمپاز در عرض سه ماه انجام شد و باهمکاری بخش های مربوطه در منطقه و استان دست به دست هم دادند و کار به سرانجام رسید.

وی گفت:انشاله وزارت نیرو دست حمایتی به خوزستان داشته باشد تا آبرسانی طرح های دیگر استان از جمله طرح بزرگ غدیر انجام شود و آب مطلوب و مناسبی به مردم ما برسد؛  زیبنده نیست استانی که بیشترین منابع آبی را در کشور دارد مردم آن با مشکل آب شرب داشته باشند.

استاندارخوزستان  افزود: رییس جمهور نگاه و اهتمام ویژهای به خوزستان دارد به طوری که در سفر اسفند ماه سال گذشته خود به خوزستان بر حل مشکلات آب و فاضلاب استان تاکید فراوان داشت.

استاندار در پایان از همکاری شرکت های آب، برق و فاضلاب کشور و قرارگاه خاتم در همکاری در آبرسانی به مناطق مختلف استان تشکر و قردانی کرد.

وی افزود:انشالله پروژه های آب و فاضلاب براساس برنامه سه سال پیش بینی شده به بهره برداری برسد چون مطالبه جدی مردم از رئیس جمهور بود و وی در این باره دستور پی گیری داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.