ملی پوش با سابقه پینگ پنگ ایران از حضور بازیکنان کره ای در لیگ ایران استقبال کرد.

واکنش مثبت ملی پوش پینگ پنگ به حضور بازیکنان کره ای در لیگ ایران

به گزارش قدس آنلاین، افشین نوروزی درباره ی تاثیر حضور پینگ پنگ بازان کره‌شمالی بر روی کیفیت بازی ملی پوشان ایران بیان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان اصلی کره شمالی به ایران آمده اند، حضورشان در ایران می تواند خیلی مفید باشد. نسل حال حاضر پینگ پنگ ایران زمان ریاست آقای شهنازی سالها با بازیکنان کره شمالی تمرین کردند و الان نتیجه اش را می بینید. از این رو حضورشان می تواند به نسل فعلی و تیم های نوجوانان و جوانان کمک کند.

او با اشاره به حضور  بازیکنان کره شمالی در لیگ برتر نیز گفت: حضور بازیکنان با کیفیت، تاثیر مثبتی بر روی لیگ می گذارد. مطمئنم حضور بازیکنان کره شمالی باعث می شود مسابقات لیگ برتر جذاب تر و رقابتها نزدیک تر شود. من نیز به همراه نیما و نوشاد عالمیان، میعاد لطفی، رویین تن  و یک بازیکن کره شمالی برای تیم پتروشیمی بندرامام بازی می کنیم و امیدوارم بتوانیم برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ شویم.

نوروزی در مورد خارج شدن خود از رنکینگ جهانی تاکید کرد: قانونی وجود دارد مبنی بر اینکه اگر بازیکن چهار ماه در مسابقاتی که دارای امتیاز برای رنکینگ جهانی هستند، شرکت نکند به طور موقت از رنکینگ خارج می شود. این اتفاق مسئله حاد یا مشکل سازی نیست. من در این چهار، پنج ماه که در مسابقات شرکت نکردم، داخل ایران تمرین داشتم تا با آمادگی در تورهای جهانی اسپانیا  و سوئد شرکت کنم. با حضور در این تورها هم دوباره وارد رنکینگ می شوم.

او ادامه داد: اکنون هم شرایط تمرینی خوب است. در این مدت باقی مانده تا آغاز تورهای جهانی هم با بازیکنان کره شمالی تمرین داریم و می توانیم به آمادگی خوبی برسیم. البته هدف اصلی و برنامه ریزی  فدراسیون و سرمربی تیم ملی این است که با حضور در این تورهای جهانی برای مسابقات قهرمانی تیمی جهان آماده شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.