ایلام- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: نقاط حادثه خیز مسیرهای مواصلاتی استان بهسازی شده اند.

نقاط حادثه خیز جاده های ایلام بهسازی شده اند/ آمادگی برای موج بازگشت زائران

نوراله دلخواه روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه در ستاد اربعین کشور ۳۰ هزار دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران پیش بینی شده است، اظهارداشت: از این تعداد ۱۵ هزار دستگاه برای بازگشت زائران از مرز مهران اختصاص یافته که روزانه حدود ۳ هزار دستگاه زائران را از مرز مهران به اقصی نقاط کشور انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه متوسط افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان در ایام اربعین امسال نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد بوده است، افزود: در این ایام، با توجه به عدم تکمیل جاده اصلی صالح آباد – مهران، بیشترین افزایش تردد در مسیر ملکشاهی – مهران بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام به استقرار ۲۰ اکیپ راهداری در نقاط مختلف استان برای کمک رسانی در زمان بروز حوادث احتمالی و آماده باش به ۱۴ اکیپ دیگر در مسیرهای مواصلاتی استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: راهدارخانه های استان نیز در حال آماده باش بوده و در مواقع اضطراری به زوار اربعین اسکان داده و از آنان پذیرایی خواهند کرد.

نوراله دلخواه رفع نقاط حادثه خیز در مسیرهای مواصلاتی استان را از مهمترین اقدامات این دستگاه اجرایی عنوان و تصریح کرد: نقاط حادثه خیز در بسیاری از مسیرها، همچون ترشاوه – ملکشاهی رفع شده و یا با استفاده از گارد ریل و یا ایجاد خاکریز و تعریض جاده، ایمن سازی شده اند.

وی در پایان یادآور شد: از رانندگان و زوار می خواهیم که در هنگام رانندگی قوانین را رعایت کرده و به حقوق دیگران احترام بگذارند و زمان بازگشت خود را طوری تنظیم نمایند که بتوانند به راحتی به شهرهای مقصد بازگردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.