اهواز_ امام‌جمعه ماهشهر گفت: مسئولان خدمت‌رسانی مناسب، بی‌وقفه، بدون منت، باصلابت و سلامت کامل وجدانی را از موکب‌داران یاد بگیرند.

مسئولان خدمت‌رسانی مناسب را از موکب‌داران یاد بگیرند

به گزارش قدس آنلاین،  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی اظهار داشت: اربعین حسینی یکی از بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین شعائر الهی است که ما شیعیان باید به بهترین نحو آن را برگزار کنیم.

وی افزود: ما مفتخر هستیم عطر خوش بوی اربعین حسینی در سراسر جهان به‌ویژه ایران اسلامی و در نقطه اصلی خوزستان دروازه تشیع و در مرزهای شلمچه، جذب معطر شده و عاشقان کربلا با شور و شعف فراوانی در حال تردد هستند.

به گزارش قدس آنلاین، امام‌ جمعه ماهشهر بیان کرد: شهرستان ماهشهر هر ساله یک موکب بزرگی در منطقه شلمچه دارد که خادمان زیادی در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند. در این موکب چندین هزار بار از زائران اباعبدالله(ع) پذیرایی می‌شود.

وی گفت: ماهشهر یک موقعیت بزرگی به نام قمر بنی‌هاشم(ع) در مرز ایران و عراق در شلمچه داشته که چندین موکب در آن مستقر هستند از جمله شهرستان هندیجان یک موکب مناسبی در آن داشته که در حال خدمت‌رسانی است.

غبیشاوی عنوان کرد: اقدامات اساسی موقعیت قمر بنی‌هاشم(ع) ماهشهر در مرز شلمچه از چندین سال گذشته صورت گرفته و همه لوازمات بهداشتی، آب شرب، آب مصرفی و محل اسکان زائران را تأمین کرده است.

هزاران بار از زائران در موکب شلمچه ماهشهر پذیرایی می‌شود

وی افزود: موکب‌های مستقر در موقعیت ماهشهر به‌صورت شبانه‌روزی از زائران پذیرایی کرده و در چندین بار بازدید شرایط بسیار مطلوب و نحوه خدمات‌رسانی مستمر است.

امام‌ جمعه ماهشهر بیان کرد: خادمان شهرستان ماهشهر در سه‌راهی شادگان و آبادان، در کمربندی‌های شهر نیز با احداث موکب از زائران پیاده به‌سوی کعبه دل‌ها نیز در حال خدمات‌رسانی بوده و تا چند روز بعد از اربعین نیز مستقر هستند.

وی گفت: اطراف شهر ماهشهر، سه‌راهی شادگان به سمت آبادان نیز خدام اباعبدالله الحسین(ع) نیز شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی بوده، ما افتخار می‌کنیم در کشوری هستیم که این‌گونه مردم در حال خدمت‌رسانی به وقفه هستند.

غبیشاوی عنوان کرد: این خدمات‌رسانی در بعد از مراسم اربعین که زائران در حال بازگشت به شهرهای خود هستند ادامه خواهد داشت. این حس انسان‌دوستی فقط از ناحیه امام حسین(ع) شعله‌ور می‌شود.

وی افزود: بیش از ۲۰ موکب از سوی ماهشهر در حال خدمات‌رسانی در شلمچه هستند، نقش اصلی مدیریت این موکب‌ها مردم بوده‌ و اساس این‌گونه اقدامات مردمی است.

رقابت سالم در بین موکب‌داران در خدمت به زائران برقرار است

امام‌جمعه ماهشهر بیان کرد: در این مدت یک رقابت سالم و معنوی بین موکب‌داران در جهت خدمت به زائران اربعین حسینی شکل‌ گرفته که امیدواریم این رقابت سالم در خدمت‌رسانی در همه‌ سال بین مسئولان و مردم شکل‌ بگیرد تا همیشه به مردم خدمت صادقانه صورت گیرد.

وی گفت: مسئولان از موکب‌داران یاد بگیرند با خلوص نیت، صادقانه، سلامت کاری، جهادی و انقلابی به مردم در طول سال خدمت کنند و این‌گونه اقدامات خداپسندانه را به‌صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.