اصفهان- نمایش "چشمهای معصوم مهتاب" به کارگردانی و نویسندگی سعید اله یاری  از ۱۶ تا ۳۰  آبان ماه ساعت ۱۸  در مجتمع فرهنگی هنری کوثر اصفهان به صحنه می رود.

نمایش" چشمهای معصوم مهتاب" در مجتمع فرهنگی کوثر اصفهان به صحنه می رود

به گزارش قدس آنلاین، مدیر مجتمع فرهنگی کوثر  گفت: این نمایش  با موضوع امام رضا(ع) و کرامت این امام بزرگوار می باشد که روایتی از چهار فرزندیک خانواده است که پدرومادر خودرا ازدست داده اند. مهتاب،ماهان ومهسا؛ بازیگران کودک  این نمایش هستند آنها برای تامین مخارج خود،بعدازمدرسه در خیابان کار میکنند.

حمید رضا مکارمی افزود: مهتاب که کوچکترین عضو این خانواده است، دچاریک بیماری می شود که پس از مراجعه به پزشک متوجه می شود اگر عمل جراحی روی چشمانش انجام  نشود ممکن است تا یکماه ونیم دیگر چشمهایش را از دست بدهد پانزده میلیون تومان هزینه عمل مهتاب است ولی آنها به هیچ عنوان ازپس تامین این مقدارپول بر نمی آیند،تا اینکه...

وی تصریح کرد: نگارعلامه، مبیناکاظمی و محمدحسن نصیری بازیگران کودک ونوجوان این نمایش هستند و در کنار آنها اکبر خلقی و سعیداله یاری به ایفای نقش می پردازند.

مدیر مجتمع فرهنگی هنری کوثر از مراسم زنگ تئاتر این نمایش با حضور جمعی از هنرمندان  عرصه نمایش و مسئولین خبر داد.

وی ادامه داد: دیگر عوامل نمایش محمدامیری رامشه،سمانه حمامی،فریباسادات حسینی،حدیث نصیری،مریم نقشینه و میترا مسائلی هستند.

مدیر مجتمع فرهنگی کوثر  گفت: علاقمندان جهت رزرو بلیط  و تماشای این نمایش می توانند به مجتمع فرهنگی هنری کوثر  اصفهان واقع در خیابان جی خیابان مسجد علی مراجعه  و یا با شماره تلفن ۳۵۲۱۲۴۷۵ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.