بجنورد- استاندار خراسان شمالی با بیان این که به دنبال جابجایی فرودگاه بجنورد نیستیم، گفت: به دنبال برطرف کردن ضعف ها و نواقص احتمالی موجود هستیم.

جابجایی فرودگاه بجنورد مطرح نیست/ به دنبال حل نواقص هستیم

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در نشست با اعضای ستاد توسعه مردمی استان که دوشنبه شب با حضور مهرداد ابراهیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، علی اکبری و علی قربانی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: بحث جایگزینی و تعطیلی فرودگاه بجنورد به هیچ عنوان مطرح نیست و هدف، ارتقاء بهره روی و کارآیی حداکثری این فرودگاه است.

صالحی افزود: در حال حاضر به لحاظ ناوبری و طول باند در فرودگاه بجنورد مشکلی وجود ندارد اما دلایل لغو پروازها باید به طور کارشناسی بررسی شود.

وی ادامه داد: استان از آمادگی لازم برای برقراری پروازهای شبانه برخوردار است و بنابراین باید نشست های لازم با شرکت های هواپیمایی برای برقراری این پروازها از سوی مسئولان ذی ربط برگزار و اطمینان خاطر لازم برای حمایت های اعتباری، تسهیلاتی و پشتیبانی از سوی دولت در آنان ایجاد شود.

صالحی بار دیگر تاکید کرد: حل مشکلات و مباحث مرتبط با فرودگاه بجنورد مستلزم برگزاری نشست های کارشناسی و ارائه راهکارهای لازم با تایید شرکت فرودگاه های کشور و منطبق با واقعیت های موجود است.

استاندار خراسان شمالی مطرح کرد: طی نامه ای از سوی استان به شرکت فرودگاه های کشور، ارائه نظرات کارشناسی آنان برای حل مشکلات پروازهای فرودگاه بجنورد را خواستار هستیم.

مهرداد ابراهیمی معاون سیاسی استاندار هم در سخنان کوتاهی ابراز امیدواری کرد که در سایه اعتدال، همدلی و با هم افزایی، مسیر رشد و توسعه استان خراسان شمالی بیش از گذشته هموار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.