مشهد- طی روزهای اخیر در پی تماس‌های مکرر دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد با تحریریه روزنامه قدس در خصوص کیفیت پایین غذای دانشجویان این دانشگاه، خبرنگار ما پیگیر این موضوع شد.

تداوم اعتراض دانشجویان به کیفیت نامطلوب غذای دانشگاه فردوسی

قدس آنلاین-گروه استان ها-هادی زهرایی: یکی از دانشجویان به خبرنگار ما گفت: سه شنبه هفته گذشته، غذای دانشگاه کباب بود و مثل همیشه کیفیت غذا پایین و کباب هم خشک بود. بعد از خوردن غذا و خروج از دانشگاه دچار دل پیچه شدیدی شدم و به دکتر مراجعه کردم و پس از این ماجرا متوجه شدم که دوستان دیگرم نیز همین اتفاق برایشان رخ داده است.
دانشجوی دیگری نیز اظهار داشت: روزی که کباب داشتیم، هنگام نشستن پشت میز غذا متوجه حضور کرمی زنده بر روی کباب شدم و بلافاصله این موضوع را به مسئولین سلف اطلاع دادم که آن‌ها این موضوع را نپذیرفتند، اما دوستان من پس از خوردن غذا در همان دانشگاه دچار دل پیچه و سردرد شدند.
یکی از دانشجویان در خصوص واقعی بودن وجود کرم در غذا گفت: بله، روزی که کباب کوبیده داشتیم، کرم بر روی کباب بوده و حتی در سال گذشته، سوسک نیز در بین برنج دانشجویان دیده شده بود و متأسفانه سالاد الویه فاسد نیز بین دانشجویان به عنوان وعده غذایی توزیع شده است.
یکی دیگر از دانشجویان به خبرنگار ما گفت: مشکل غذای دانشگاه فردوسی مشهد مربوط به یک هفته یا یک ماه نیست، بلکه سه سال است که در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستم و همیشه غذای دانشگاه کیفیتی پایین داشته است.
وی افزود:هنگامی که رئیس دانشگاه برای ارتباط با دانشجویان در محل سلف حاضر شد، آن روز غذای دانشگاه کیفیتش بسیار بالا رفت، اما روز بعد دوباره روز از نو روزی از نو.
یکی دیگر از دانشجویان هم گفت: در یکی از روزها به محل سرو غذا رفتم و متوجه حضور مسئولین دانشگاه برای انتخاب نوع برنج شدم و برنجی که برای آزمایش و خرید آن برای غذای دانشجویان پخته شده بود، با برنجی که به دانشجویان داده می‌شد، زمین تا آسمان فرق می‌کرد. بهتر است، مسئولین دانشگاه برنجی را که به خورد دانشجویان داده می‌شود، تست کنند نه غذای دیگری را.
شنبه گذشته، جمعی از دانشجویان به نشانه اعتراض به کیفیت بد غذای دانشگاه در مقابل معاونت فرهنگی دانشگاه تجمع کردند.
یکی از دانشجویان به خبرنگار ما گفت: این تجمع تنها با یک عذرخواهی به صورت مکتوب و وعده پیگیری خواسته توسط مدیران دانشگاه پایان یافت.
خبرنگار ما برای پیگیری این موضوع با رئیس دانشگاه فردوسی مشهد تماس گرفت، اما متأسفانه دکتر محمد کافی به جای پاسخ دادن این موضوع را به معاونت دانشجویی پاس داده و تلفن را بر روی خبرنگار ما قطع کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.