سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان،‌گفت: بازیکنان دیروز تمرین نکردند و به خاطر مشکلات پی در پی دیگر رویمان نمی‌شود به بازیکنان رو بزنیم و بگوییم به خاطر ما و فلان موضوع کارتان را ادامه دهید.

گلایه های ناتمام عبدالله ویسی از مشکلات تیم استقلال خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله ویسی، درمورد قرعه‌کشی جام حذفی و رویارویی تیمش با تراکتورسازی در مرحله یک چهارم نهایی عنوان کرد: قرعه‌کشی برای ما فرقی نداشت چرا که به جز پرسپولیس با هر تیمی روبرو می‌شدیم میزبان بودیم. تراکتور تیم خوبی است و همواره در دیدارهایی که مقابل این تیم داشتیم مسابقات خوبی را مشاهده کردیم آنها قابل احترام هستند و با وجود اینکه از نقل و انتقالات محروم بودند تیم خوبی را آماده کردند.

وی درمورد اینکه آیا برگزاری قرعه‌کشی مجزای هر مرحله از جام حذفی اقدام خوبی بوده است، اظهار داشت: این اتفاق هم خوب بوده و هم بد. وقتی قرعه‌کشی در ابتدا انجام می‌شود شما می‌توانید برای کارتان برنامه‌ریزی کنید و با آنالیز دقیق‌تری پیش بروید اما قرعه‌کشی مجزای هر مرحله این خصوصیت را دارد که جذابیت را بالا ببرد و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا شرایط تیمش بهبود پیدا کرد گفت: نمی‌توانم دروغ بگویم وضعیت استقلال خوزستان خوب نیست و همه نگران هستند. سرپرست تیم، قائم‌مقام و فعالان همه نگرانند. بازیکنان ما دیروز تمرین نکردند و دیگر هم من نمی‌توانم به آنها بگویم به خاطر من و فلان موضوع تمرین کنید. دیگر زشت است رویمان نمی‌شود به آنها رو بزنیم و بگوییم به خاطر فلان موضوع کارشان را دنبال کنند. کادر فنی،‌پشتیبانی و ... ۵ ماه و نیم است یک ریال دریافت نکرده‌اند. کادر و بازیکنان سال قبل طلبکار هستند و خود من از دو سال قبل طلب دارم. مجبور هستیم مالیات پولی را که نگرفتیم پرداخت کنیم، کمی خوشحال شدیم و گفتیم باشگاه سر و سامان گرفته و تیم ثبات پیدا می‌کند اما اتفاق دیگری افتاد. با همه این سختی‌ها بازیکنان به انزلی رفتند و مقابل ملوانی که در خانه خوب کار می کند و همیشه در جام حذفی قوی است برنده شدیم. سپس با همین مشکلات سیاه‌جامگان را از پیش رو برداشتیم. یک نفر نمی‌گوید صاحب ما کیست و اصلا نمی‌پرسند چه مشکلی دارید. واقعا این شرایط بد است و این اتفاقات ظلم به تیم است. در استانی که نفت، گاز، پتروشیمی و ... دارد و می‌توان با فوتبال دل مردم را شاد کرد چرا باید این مشکلات وجود داشته باشد؟

ویسی درمورد اینکه گفته می‌شد عبدالرضا موسوی با در اختیار گرفتن گروه ملی مالک باشگاه استقلال خوزستان می‌شود و مشکلات حل خواهد شد اما به نظر می‌رسد این مساله منتفی است گفت: ما هم فکر می‌کردیم شرایط بهتر می‌شود اما هیچ اتفاقی نیفتاده است و مشکلات هر روز بیشتر می‌شود. به چمدانی،‌ بقال محل، دفتر هواپیمایی، لباس ورزشی فروش، افراد شخصی و هر کسی که فکر کنید بدهکار هستیم. در زمان حضور بختیاری در کارخانه و مدیریت باشگاه یک ریال بدهی نداشتیم. مگر می‌شود تیمی که هیچ بدهی نداشته یک مرتبه ۱۳ میلیارد بدهکار شود. چه اتفاقی افتاده است و تیم را به کجا تحویل دادند؟ هرچه ما فریاد می‌زنیم فایده‌ای ندارد. در شهر و مجامع عمومی هر کجا که مردم ما را می‌بینند درخواست می‌کنند تیم را نگه داریم اما در این وضعیت چه می‌توانیم بکنیم حتی اگر دو سال تیم را به من بدهند باز می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم و برنامه ریزی کنیم. شما به عملکرد تیم در ۵ هفته ابتدایی نگاه کنید ما کجای جدول بودیم و چقدر خوب کار کردیم. دلیل آن این بود که اسدبیک مدیر جوان و خوب شرکت نیشکر هفته تپه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در اختیار باشگاه قرار داد ما به بچه‌ها پول دادیم و گفتیم برنامه‌ریزی می‌کنیم تا طلب سال قبل را هم بدهیم. در آن شرایط تا هفته پنجم عالی بودیم و در بالای جدول به سر می‌بردیم اما به یکباره مشکلات تیم آغاز شد و ما رفته رفته پایین‌تر آمدیم. وقتی آن بالا هستیم کار نمی‌کنید و وقتی به پایین جدول می‌آییم دائم التماس می‌کنند که تیم نیفتد ولی هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند. در پایان هم اگر مشکلی بوجود بیاید همه مربی را مقصر می‌دانند و همه کاسه و کوزه‌ها سر او می‌شکند.

وی درمورد اینکه قرار بود در مقطع باشگاه به نیشکر هفت تپه واگذار شود اما به یکباره این موضوع منتفی شد گفت: تقریبا کار باشگاه با نیشکر تمام شده بود و صورتجلسه هم تنظیم شد. اتفاق بسیار عالی در حال رخ دادن بود اما نمی‌دانم چه کسی به خاطر منافع شخصی خود یک استان را با رفتارهایش مسخره می‌کند و مانع از این اتفاق شد خدا می‌داند این فرد کیست.

وی در رابطه با اینکه آیا بازیکنان امروز تمرین می‌کنند عنوان کرد: فکر نمی‌کنم آنها به دنبال این هستند که مشکلاتشان حل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.