۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 572917

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان برای دیداری دو روزه در صدر هیئتی بلند پایه پیش از ظهر امروز وارد دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.

ظریف برای دیداری دو روزه وارد تاجیکستان شد

قدس آنلاین- محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان برای دیداری دو روزه در صدر هیئتی بلند پایه پیش از ظهر امروز وارد دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.
ظریف در این سفر با امام علی رحمان رئیس جمهوری و سراج الدین اصل اف همتای خود دیدار و درباره مسایل دوجانبه و  منطقه ای و گسترش مناسبات اقتصادی گفت و گو و رایزنی خواهد کرد.  
ابراهیم رحیم پور معاون آسیا و اقیانوسیه و بهرام قاسمی  رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه ظریف را در این سفر همراهی میکنند.
وزیر امور خارجه کشورمان پس از تاجیکستان برای شرکت و سخنرانی در   کنفرانس بین المللی امنیت و توسعه پایدار در آسیای مرکزی به ازیکستان خواهد رفت این کنفرانس با حضور سران و شخصیت های بین المللی و منطقه ای روز جمعه در تاشکند  برگزار خواهد شد. وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه این کنفراس با مقامات منطقه و دیگر کشورها دیدار و درباره مسایل دوجانبه، منطقه و بین المللی رایزنی خواهد کرد. فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در این کنفرانس شرکت می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.