سرمربی پیشین پرسپولیس با انتقاد از باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال در برخورد با طلبکاران، گفت: متاسفانه به ناحق دستوراتی داده‌اند که دوباره این مسائل را «ماست مالی» کنند.

انتقاد شدید علی دایی از باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال/ دارند «ماست مالی» می کنند

به گزارش قدس آنلاین، علی دایی درباره اینکه گفته می شود باشگاه های استقلال و پرسپولیس به طور کامل مطالبات طلبکاران خود را پرداخت کرده اند، گفت: برخلاف خبرهایی که می شنویم این چیزها صحت ندارد. متاسفانه بعضی از دستگاه های ذیربط خودشان از موقعیت شغلی و اختیاراتشان سوءاستفاده می کنند که به ضرر طلبکاران است. متاسفانه به ناحق دستوراتی داده اند که دوباره این مسائل را «ماست مالی» کنند.

وی افزود: خود من رای قطعی از کمیته استیناف دارم و متاسفانه اینها (باشگاه پرسپولیس) تقاضای تجدیدنظر خواهی ویژه کرده اند. ما وکیل و حقوقدان نیستیم اما حداقل می دانیم که لازمه تجدیدنظرخواهی ویژه اسناد و مدارک جدید است. اینها اسناد جدید ندارند و فقط آمده اند نامه ای از مثلا رئیس فدراسیون فوتبال آورده اند.

سرمربی تیم سایپا یادآور شد: رئیس فدراسیون فوتبال از سوی وزارت ورزش تحت فشار بوده است تا مسائل این چند باشگاه سر و سامان پیدا کند، متاسفانه این مسائل اتفاق افتاده است وگرنه هیچکس به ما زنگی برای پرداخت مطالبات نزده است. بالای سه سال است که ما مدام می رویم و می آییم تا مطالبات مان را بگیریم. بحث یک باشگاه هم نیست. من از چهار باشگاه طلب دارم.

دایی خاطرنشان کرد: این ها یک فکرهای دیگری می کنند. متاسفانه ما سر خودمان کلاه می گذاریم. تنها من نیستم، خیلی های دیگر هم هستند. این حرف ها چیست که می زنید؟ آیا اینها معجزه کرده اند؟

سرمربی سایپا با بیان اینکه پیش از این به خاطر مطالباتش شکایت رسمی کرده بود، گفت: فکر کنم زمان عصای حضرت موسی گذشته است که اینها عصا را بزنند و تمام مشکلات حل شود. آقایان فقط یکسری از مسائل را با استفاده از قدرت شان که جزو مصادیق بارز سوءاستفاده از موقعیت شغلی است علیه طلبکاران به کار برده اند.

دایی با تاکید بر اینکه شکایتش برای دریافت مطالبات تا الان به مراجع داخلی بوده نه مراجع بین المللی اظهار کرد: متاسفانه باید یکسری مسائل را به آقایان گوشزد کنم. درست است که کمیته مجوز حرفه ای مستقل عمل می کند و آنها برای کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش معتبر می فرستند ولی کنفدراسیون فوتبال آسیا صرفا به این گزارش ها اکتفا نمی کند کما اینکه در دو، سه مورد درباره باشگاه های ما مسائل دیگری را هم در دستور کار قرار داده اند و هنوز که هنوز است این پرونده ها در AFC مفتوح است.

وی گفت: بنده به تناسب موقعیتی که دارم با وکلای حاذق داخلی و خارجی مشورت کردم که اگر فدراسیون بخواهد در این مساله مماشات کند و برخلاف واقع اسناد مالی یک باشگاه را تایید کند و حق طلبکاران را ضایع کند، مراجع راستی آزمایی و حقیقت یاب AFC  این گزارشات را زیر سوال خواهند برد. من دنبال حقم هستم و آن را پیگیری می کنم. من به فدراسیون توصیه می‌کنم که حق را مبنای عمل خود قرار دهد نه مصلحت و سفارشات بالادستی‌های خودشان را.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.