آزادشهر- مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: طرح گازرسانی به ۴۹ روستای استان گلستان امسال اجرا می‌شود.

طرح گازرسانی به ۴۹ روستای استان گلستان اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، صفرعلی جمال لیوانی ظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز گازرسانی به روستاهای آزادشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات گازرسانی به روستای خوش ییلاق بخش چشمه ساران به طول ۱۷ کیلومتر آغاز شده است.

وی افزود: گازرسانی به روستای خوش‌ییلاق بخش چشمه ساران به طول ۱۷ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال احرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: با اتمام این طرح تا ۷ ماه آینده بیش از ۲۵۰ خانوار روستای خوش ییلاق از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان اینکه امسال ۴۹ روستای استان دردستور گازرسانی هستند، افزود: تلاش داریم از این تعداد تا پایان امسال عملیات گازرسانی به  ۳۰ روستای استان گلستان به پایان برسد.

وی تعداد روستاهای برخوردار از گاز طبیعی استان را ۸۳۵ روستا اعلام کرد و اظهار داشت: تا پایان امسال این تعداد به ۸۶۵ روستا خواهد رسید که با این تعداد ۹۶ درصد خانوارهای استان و ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

جمال‌لیوانی گفت: با توجه به اینکه خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در اولویت  برنامه‌ها قرار دارد شاهد گازرسانی به همه روستاهای و واحدهای صنعتی شهرستان باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان همچنین درباره رعایت مسائل ایمنی از مشترکان خواست قبل از استفاده از وسایل گرمایشی دوکش‌ها را حتما چک کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.