خرم آباد- معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: اجتماع بزرگ هیئات مذهبی به مناسبت اربعین حسینی در استان لرستان برگزار می‌شود.

اجتماع بزرگ هیئات مذهبی در استان لرستان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: اجتماع بزرگ هیئات مذهبی و مردم شهرستان خرم‌آباد فردا ساعت ۹ صبح در حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و مدیران استانی برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام بابایی از فضلای حوزه علمیه قم به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان به اعزام روحانیون در مراسم پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و گفت: ۷۰ مبلغ و مبلغه در مواکب برپاشده مستقر هستند، از این تعداد مبلغ ۲۴ نفر به کربلا، نجف، کاظمین و سامرا اعزام و مابقی در موکب‌های مهران و شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت، خرم‌آباد، بروجرد، ازنا، الیگودرز، دورود، دلفان و سلسله مستقر هستند.

وی بیان کرد: این افراد چند روز قبل از ایام اربعین اعزام‌شده که تا روز یکشنبه در این موکب‌ها مستقر هستند و فعالیت  تبلیغی دارند؛ همچنین مسابقات مختلف فرهنگی، پاسخ‌گویی به شبهات، اقامه نماز جماعت و تسطیح نماز توسط این افراد انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.