فدراسیون هندبال ایران بار دیگر بورت ماجک را بعنوان سرمربی تیم ملی برگزید.

ماجک بار دیگر سرمربی تیم ملی هندبال ایران شد

به گزارش قدس آنلاین، فدراسیون هندبال ایران بعد از مدت ها رایزنی با گزینه های مختلف برای سرمربیگری تیم ملی با بوروت ماچک برای سومین بار به توافق رسید. بوروت ماچک مربی ۵۰ ساله و اهل اسلوونی است که سابقه سرمربیگری تیم ملی هندبال مردان قطر را نیز دارد.

هم اکنون قرارداد میان فدراسیون هندبال با بورت ماجک منعقد گردیده و طرفین به توافق رسیدند این سرمربی اسلوونیایی در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 کره جنوبی و انتخابی قهرمانی جهان آلمان 2019 سکان هدایت تیم ملی‌ کشورمان را بر عهده گیرد. بزودی اسامی بازیکنان و اردوی های تیم ملی از سوی سرمربی اعلام خواهد شد.

او اولین بار، قبل از بازی های آسیایی گوانگجو ۲۰۱۰  هدایت تیم ملی هندبال ایران را به عهده داشت که تیم ملی در آن رقابت ها نایب قهرمان شد. رافائل بعد از ماچک برای مدت کمتر از هشت ماه به جای ماچک هدایت تیم را به عهده داشت.

فدراسیون هندبال ایران مجددا و برای بازی های آسیایی اینچئون و قهرمانی جهان ۲۰۱۵ با ماچک به توافق رسید و تیم ملی هندبال در اینچئون چهارم و در رقابت های قهرمانی جهان قطر بیست و یکم شد.

عرفان اسماعیلاگیچ آخرین سرمربی خارجی تیم ملی هندبال ایران بود که در اردیبهشت ۹۵ به دلیل ناکامی تیم ‌ملی در کسب سهمیه جهانی و راهیابی به المپیک و در حالی که ملی‌پوشان ایران عملا در سال 2016 برنامه‌ای پیش‌رو نداشتند، به صورت توافقی با فدراسیون هندبال ایران قطع همکاری کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.