بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری دو سارق زورگیر در شهرستان راز و جرگلان در کمتر از نیم ساعت خبر داد.

سارقان به عنف در کمتر از نیم ساعت در خراسان شمالی دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت یک و نیم عصر امروز در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سرقت خودرو به عنف در یکی از روستاهای شهرستان راز و جرگلان بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه در محل حاضر و اقدام به بررسی موضوع کردند.

 وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه با بررسی‌های اولیه پی بردند چهار نفر سارق با حمله به راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو پس از مصدوم کردن راننده، خودرو را به سرقت و از محل متواری می‌شوند.

 این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و اعلام خبر به تمام واحدهای انتظامی با حضور شخص فرمانده انتظامی شهرستان رازوجرگلان و نیروهای کمکی طرح مهار اجرا شد .

وی بیان کرد:  سارقان با خودروی سرقتی در محور تنگه ترکمن به شهرستان راز و جرگلان   مورد شناسایی قرار گرفتند  و به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند. 

 سردار مظاهری درباره جزئیات دستگیری سارقان گفت: با اجرای طرح مهار سارقان وقتی تمام راه های فرار را روی خودبسته دیدند به ناچار از خودرو پیاده و اقدام به فرار کردند که با اقدام به موقع مأموران دو نفر از سارقین دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: با استعلام از سوابق متهمان مشخص شد سارقان از افراد با سابقه و طی ۱۳ روز گذشته از زندان آزاد شده اند ومجددا اقدام به سرقت و زورگیری کرده‌اند.

سردار مظاهری افزود : همچنین دو نفر از متهمان متواری مورد شناسایی پلیس قرار دارند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد : خودروی سرقت شده تحویل مالک شد وحال عمومی مالک خوب است،همچنین یک دستگاه خودروی سواری پراید متعلق به متهمان به پارکینگ انتقال شد .

سردار مظاهری افزود:  متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند واز آن طریق روانه زندان و تحقیقات پلیس درباره  سرقت های احتمالی متهمان ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پلیس با سارقان و مخللان نظم و امنیت با قاطعیت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

درگیری چوپانان بامامورین انتظامی فاروج یک کشته برجاگذاشت 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فاروج از کشته شدن یک نفر چوپان در درگیری با مامورین انتظامی در این شهرستان خبر داد

به گزارش قدس آنلاین، علی عباسی با اعلام این خبر اظهار داشت : در ساعت هفت و ۴۵ دقیقه روز چهارشنبه مامورین پاسگاه مایوان دراجرای  دستور قضایی به روستای خسرویه در حال عزیمت بودند که در مسیر جاده خودروی مأمورین با یک گله گوسفند برخورد می‌کند.

 عباسی افزود :در برخورد خودروی مأمورین تعداد چند راس گوسفند از گله تلف می گردد .

وی تصریح کرد : چون گله گوسفندان در مسیر جاده بوده مامورین انتظامی خودرو را متوقف میکند، بین  چوپانان و مامورین بحث و گفتگو به وجود می آید ودر این اثنا  چند نفر ازاهالی ومالکان گله  در محل حاضر وبا مامورین درگیرو با مامورین درگیر میشوند که این درگیری منجر به مصدومیت های متعدد مامورین از چندین ناحیه  می‌شوند. 

دادستان فاروج  گفت:  با بررسی بعمل آمده مامورین جهت متفرق کردن افراد اقدام به تیراندازی  هوایی می کنند.

وی گفت: چوپانان و مالکان گوسفندان با مأمورین درگیر می شوند در طی این درگیری و کشمکش ۱ تیر از اسلحه مأمورین شلیک و به پای یک نفر از چوپان ها  ا صابت می کند.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فاروج گفت: مصدوم بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان شهرستان شیروان منتقل  می شود. 

 عباسی افزود : متاسفانه دراثر خونریزی شدید   مصدوم در ساعت ۲۲شب در بیمارستان فوت ‌کرد.

 وی افزود : با توجه به این موضوع بلافاصله در این خصوص پرونده قضایی تشکیل  ودر دست  بررسی است.

وی با بیان اینکه دو نفر از چوپانان ویک نفر از مامورین در بازداشت هستند تصریح کرد :  پرونده در حال حاضر نیازمند نظر کارشناسان سلاح ومهمات و تشخیص استفاده از قانون بکار گیری سلاح وتحقیقات بیشتر در این زمینه‌ است،  

وی در پایان اظهار داشت : اطلاعات تکمیلی از این طریق به سمع ونظر شهروندان  خواهد رسید .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.