اهواز– مدیرعامل باشگاه شهید جهان نژادیان آبادان گفت: آماده فروش امتیاز تیم فوتبال ساحلی مان به بهترین پیشنهاد قابل ارائه هستیم.

آماده فروش امتیاز تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان هستیم

به گزارش قدس آنلاین، عبداله جهان نژادیان از عدم تحقق  وعده های مسئولان به رفع مشکلات مالی و تجهیزاتی این تیم به عنوان علت اصلی اتخاذ این تصمیم نام برد. 

وی ضمن اشاره به اینکه روز گذشته از فدراسیون فوتبال نامه ای مبنی بر اعلام زمین بازیمان به آنها را دریافت کرده ایم، افزود: زمین فعلی که چند سالی است از آن برای انجام تمرینات و برگزاری بازیهای لیگ برتر استفاده می کنیم، همچنان بدون رختکن، سرویس بهداشتی، سکوی تماشاچی و مشکل در سیستم روشنایی است. 

جهان نژادیان اظهار کرد: در فصل گذشته با تعهد رفع این کمبودها بازیهای لیگ برتر را در شهر برگزار کردیم اما به رغم قول های فراوان مسئولان در کمک به رفع این کمبودها، تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است. 

وی تصریح کرد: قول رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان، مدیرکل ورزش و جوانان، سازمان منطقه آزاد اروند و مسئول امور ورزش پالایشگاه در رفع کمبودها هنوز به مرحله عملی نرسیده است. 

مدیرعامل باشگاه شهید جهان نژادیان آبادان گفت: اعلام چندین باره ما در خصوص نیاز تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان به حمایتهای همه جانبه مسئولان مرتبط با امر ورزش از طریق رسانه ها نیز با بی توجهی از سوی مسئولان امر مواجه شد. 

جهان نزادیان افزود: در زمان حاضر به دلیل عدم رفع مشکلات و حمایت نشدن تیممان از سوی مسئولان، نام تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان را در سامانه جامع فروش  قرار داده ایم. 

وی اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند در تماسی تلفنی قول داده است تا در جلسه ای که هفته آینده برگزار می کند، ضمن بررسی موارد در خصوص تعیین تکلیف تیم تصمیم گیری شود، اینکه قادرند کمک و حمایت کنند یا ما به کارمان برای فروش امتیاز تیم ادامه دهیم در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته می شود. 
 
گفتنی است، تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان تنها نماینده استان خوزستان در لیگ برتر است که متاسفانه تاکنون از سوی مسئولان استانی و شهرستانی مورد بی مهری و عدم حمایت واقع شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.