وزیر امور خارجه در رأس هیئت بلند پایه دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران،برای شرکت در اجلاس امنیت و توسعه پایدار وارد سمرقند شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال مقامات محلی قرار گرفت.

ظریف عصر امروز وارد ازبکستان شد

قدس- وزیر امور خارجه در رأس هیئت بلند پایه دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران، برای شرکت در اجلاس امنیت و توسعه پایدار در آسیای مرکزی وارد سمرقند شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال مقامات محلی قرار گرفت.
بهرام قاسمی رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی قدس به ازبکستان با اشاره به حضور مقامات بلند پایه از جمله وزرای خارجه ٥ کشور آسیای مرکزی، ایران، ترکیه، افغانستان همچنین مقامات سیاسی روسیه، چین و فدریکا موگرینی نماینده عالی اتحادیه اروپا در این کنفرانس بین المللی که با همکاری سازمان ملل برگزار می شود گفت:   آقای ظریف علاوم بر سخنرانی در این کنفرانس و دیدار با مقامات ازبکستان، در حاشیه با  برخی از همتایان منطقه ای خود پیرامون مسایل دوجانبه و منطقه ای دیدار و رایزنی خواهد کرد. اجلاس سمرقند با شعار آسیای مرکزی: گذشته مشترک و آینده همسو، همکاری برای توسعه پایدار  و رفاه متقابل از روز جمعه  به مدت ٢ روز برگزار می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.