بجستان- امام جمعه موقت بجستان گفت: مسئولان باید در زمینه اشتغال تدابیر بهتر و جدی تر بیندیشند و جلوی واردات را بگیرند و نگذارند کارخانه ها تعطیل شوند.

مسئولان فکری به حال کارخانه های تعطیل شده کنند

به گزارش قدس انلاین، محمد نصیری امام جمعه موقت بجستان در خطبه های نماز جمعه امروزگفت: همایش بزرگ اربعین که دنیای اسلام و تشیع و بعضی از غیر مسلمانان در آن شرکت می کنندبزرگترین همایشی است در دنیای که پیامهای زیبای مخصوص به خودش را به جهانیان اعلام می کند.

وی افزود: علاوه بر اعلام محبت اهل بیت در قلب تمامی آزادیخواهان عالم و زمینه سازی برای ظهور ولی عصر ع غلبه خون بر شمشیر را به جهانیان اعلام می کند که زور و تزویر اثری در قلوب ندارد بلکه اگر انسانها بخواهند با یگانگی و به پیروی از امام حسین ع خواهند توانست دشمنان مکار و حیله گر را نابود کنند.

حجت الاسلام نصیری گفت: پیروزی عراق و سوریه بر داعش و نابودی این تروریستهای جاهل و نادان را توفیقی دانست که نصیب ملت ایران شد و این را مسئولان ایران اسلامی اعلام می کنند و ابایی ندارند زیرا نابودی تروریسم خواسته همه ملتهای آزادیخواه جهان نیز می باشد.

امام جمعه موقت مسئله جنایتهای دولت سعودی و فجایعی که بودجود آورده را یاد آور شد و گفت:این جنایتها بر همه مردم دنیا آشکار شده و امید است دنیا نابودی این رژیم را به زودی شاهد باشند.

حجت الاسلام نصیری با توجه به نیاز کشور به اشتغال و به کارگیری جوانان در حوزه  های مختلف از مسئولان خواست جلو واردات را بگیرند و فکری به حال کارخانه های تعطیل شده و یا در حال تعطیلی بکنند.

وی افزود:  چرا مدیریت نمی کنید گاهی اوقات این بی تدبیری ها و تعطیلی های برخی از کارخانه ها به دلیل بی مدیریتی مسئولان می باشد که علاوه بر فشار اقتصادی بر مردم بی کاری جوانان نیز در کشور مشکلی مهم شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.