سرمربی تیم فوتبال جوانان بعد از حذف از مسابقات آسیایی، گفت: در جریان نحوه صعود تیم هایی که در گروه‌های سه تیمی بودند قرار نداشتم.

اعتراف تلخ سرمربی تیم فوتبال جوانان بعد از حذف از آسیا

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد پورغلامی درباره حذف تیم جوانان فوتبال ایران گفت: باید در ابتدای صحبت هایم از تصمیمات و حمایت هایی که مسئولان فدراسیون و شخص آقای تاج برای موفقیت تیم ملی انجام دادند تشکر کنم. دو ماه است تیم را به من داده اند و باید در همین فرصت بسیار اندک کارهای بزرگ انجام می دادم.

وی  افزود: با این حال باید بگویم در بازی با اردن و سوریه که مساوی کردیم به حقمان نرسیدیم. بازیکنن با تمام توان تلاش کردند و به آنها خسته نباشید می گویم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.  

سرمربی تیم فوتبال جوانان درباره اینکه آیا از قوانین این بازی ها در صعود به مرحله بعدی باخبر بوده است؟ اظهار داشت: به طور کامل از قوانین باخبر بودم. قرار بود ۱۰ تیم مستقیم صحبت می کنند و ۵ تیم دوم که امتیاز برتری دارند بالا بیایند تا به همراه تیم میزبان،  ۱۶ تیم شوند. من از قوانین AFC متعجب بودم. همان جا هم که رسیدیم درخواست کردیم بازی های آخر، همزمان برگزار شود اما مخالفت کردند. ما در بازی آخرمان مقابل فلسطین زودتر از حریفمان بازی کردیم.

وی درباره اینکه آیا در جریان کامل مقررات صعود تیم ها قرار داشته است یا خیر؟ گفت: در جریان قوانین بودم ولی تنها نمی دانستم که گروه هایی که  سه تیم دارد، هر سه تیم هم می توانند صعود کنند!

پورغلامی درباره علل حذف این تیم از بازی های آسیایی و عدم صعود تیم فوتبال جوانان ایران به جام جهانی تصریح کرد: تنها مشکلی که داشتیم بحث زمان بود. من در دو ماه اخیر خیلی کارها باید انجام می دادم. شناختی روی حریفان نداشتم. من در پایه های ملوان، تجربه کار کردن داشتم و می دانستم باید چه روندی را طی کنیم. اما فرصتی برای ایجاد تغییرات مختلف نداشتم. شاکله اصلی تیم را باید تغیر می دادیم. با این حال باید بگویم که اگر زمان داشتیم می توانستیم کارهای بزرگ‌تری انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمی دانستند در چمن مصنوعی قرار است بازی شود؟ گفت: تنها یک هفته پیش از شروع بازی ها در چمن مصنوعی تمرین کردیم. اگر اطلاعات دقیق تری داشتیم بدون شک بهتر از این ها عمل می کردیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان در پایان راجع به کنسل شدن میزبانی کیش در این دوره از بازی ها گفت: میزبانی می توانست برایمان قوت قلب باشد و این موضوع که نتوانستیم میزبانی را بر عهده بگیریم برایمان خیلی سخت و گران تمام شد.

به گزارش خبرنگار مهر،  تیم فوتبال جوانان ایران با کسب ۵ امتیاز نتوانست به مرحله بعدی رقابت های قهرمانی آسیا صعود کند تا ضمن حذف از این بازی ها، نتواند مجوز حضور در رقابت های جام جهانی جوانان را کسب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.