یزد- سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: با توجه به آغازهفته کتاب و کتابخوانی در استان آینده روشن با خانواده کتابخوان شعار امسال بیست و پنجمین دوره هفته کتاب است .

بیست و پنجمین دوره هفته کتاب استان یزد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ارشاد یزد، علی غیاثی ندوشن با بیان این که استان یزد در هفته کتاب رنگ و بوی کتاب می‌گیرد، اظهار داشت: به همین مناسبت با آغاز هفته کتاب (۲۰ تا ۲۶ آبان)، برنامه‌های خوبی پیش بینی شده است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی موسسات و نهادهای فرهنگی  اجرا می‌شود .

وی افزود: عمده برنامه های این هفته برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف های ویژه در تمامی شهرستان‌های استان،اهداء کتاب به مدارس مناطق محروم، مراسم‌های متفاوت رونمایی کتاب و تجلیل از فعالان و خادمان فرهنگ مکتوب و نشر از مهمترین برنامه هایی است که به این مناسبت اجرا می‌شود .

غیاثی ندوشن تصریح کرد: اجرای طرح سفیران دانایی، کارگاه های طراحی پوسترهای خلاقانه در حوزه کتاب، اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی، اهداء کتاب به برخی کافه‌ها و رستوران‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که بمناسبت هفته کتاب پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است .

سرپرست اداره کل ارشاد اسلامی یزد خاطرنشان ساخت: مراسم اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان یزد روز سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه و تجلیل و قدردانی از فعالان و خادمان فرهنگ مکتوب و نشر استان روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه در تالار فرهنگ یزد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.