همسر مرحوم پورحیدری با اشاره به بدهی باشگاه استقلال به پورحیدری، گفت: در دو سال آخر عمر منصور پورحیدری که با عصا روی نیمکت استقلال حضور داشت، این باشگاه ۴۳۰ میلیون به وی بدهی داشته است که از این مبلغ تنها ۵۰ میلیون آن پرداخت شده است و هم‌چنان منتظر پرداخت بدهی این مرحوم توسط باشگاه استقلال هستیم.

بدهی ۳۸۰ میلیون تومانی استقلال به منصور پورحیدری

به گزارش قدس آنلاین، فریده شجاعی  اظهار کرد: من از بدهی‌های قبلی مرحوم پورحیدری از باشگاه استقلال اطلاع کافی ندارم اما در دو سال آخری عمر این پیشکسوت فوتبال که عصا به دست بر روی نیمکت باشگاه استقلال حضور داشت، وی ۴۳۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب داشت که از این مبلغ تنها ۵۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است و مابقی بدهی نیز هنوز پرداخت نشده است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا شما با باشگاه استقلال بعد از فوت مرحوم پورحیدری همکاری نداشتید، گفت‌: استقلال جدید نه منصور پورحیدری را می شناسد و نه خانواده‌ او را. متاسفانه باشگاه استقلال همکاری خوبی را با خانواده‌ این مرحوم نداشته است.

شجاعی هم‌چنین درباره برگزاری اولین کنگره بین‌المللی فوتبال، خاطرنشان کرد: برای رشد و ارتقای فوتبال و جذابیت هر چه‌ بیش‌تر بازی فوتبال برگزاری چنین کنگره‌هایی ضرورت دارد و از طریق برپایی این کنگره‌ها ما می‌توانیم در جهت علمی شدن فوتبال و به ویژه‌ در ارتقای علمی مربیان و مسوولان فوتبال گام موثری را برداریم.

دبیر کل اولین کنگره بین‌المللی فوتبال هم‌چنین در پایان افزود: این کنگره با همکاری و حمایت ایفمارک  که نماینده فیفا در ایران است بر پا می‌شود و مطمئنا دستاوردهای علمی خوبی را برای فوتبال ایران به دنبال خواهد داشت. در این کنگره که از امروز (شنبه)‌ به مدت دو روز در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی جریان خواهد داشت، موضوعاتی مربوط به مربیگری، داوری، روانشناسی، فیزیولوژی، تغذیه، جامعه‌شناسی، آسیب شناسی و رسانه  با حضور ۳۴۰ نفر از پژوهشگران و صاحبنظران این علم برگزار می‌شود. امیدوارم که در پایان این کنگره بتوانیم به دستاوردهای خوبی دست پیدا کنیم و این کنگره چراغ روشنی برای فوتبال ایران باشد تا هم‌سو با فوتبال جهان بتوانیم حرکت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.