کرج- مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز از اعطای تسهیلات بانکی برای بازسازی کتابفروشی های این استان خبرداد.

کتابفروشی های البرز با دریافت تسهیلات بانکی بازسازی می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی خیلدار در نشست ستاد استانی هفته کتاب که صبح امروز شنبه برگزار شد اظهار کرد: در این هفته به جای نگاه اجرایی و صحنه ای که در گذشته شاهد آن بوده ایم به سمت محتوا رفته ایم تا افراد جامعه را بیش از پیش به کتابخوانی ترغیب کنیم.

وی افزود: برنامه ریزی شده تا در هر شهرستان علاوه بر افتتاح کتابخانه ها، دیدار با شعرای ملی و نویسندگان داشته باشیم و از کتابداران در این هفته تقدیر کنیم.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز در ادامه گفت: در این هفته دربوستان های عمومی سطح شهر بساط کتاب را پهن خواهیم کرد و علاوه بر آن برنامه کتاب گردی را در قالب بازدید از کتاب فروشی های بزرگ در دستور کار قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه فرهنگ کتابخوانی قرار است در این هفته به روستاها هم برود  گفت: این اقدام با همراهی دهیاران و بخشداران وبا توزیع و اهدا کتاب در مناطق روستایی و محروم جوانان و قشرهای مختلف ترغیب به کتاب خواندن رقم خواهد خورد.

خیلدار به بعد فرهنگ سازی کتابخوانی اشاره کرد و گفت: انتظار می رود مدیریت شهری کرج گزیده بیانات مقام معظم رهبری را در بحث ترویج کتابخوانی را در هفته کتاب در دستور کار قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.