ساوجبلاغ- رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ساوجبلاغ گفت: با حضور ۳ رییس فدراسیون ورزشی در این شهرستان مشکلات و نارسایی ورزش با آنها در میان گذاشته شد.

حضور همزمان ۳رییس فدراسیون ورزشی در ساوجبلاغ

جواد روستاکاری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: روز جمعه گذشته مسابقات سوارکاری پرش با اسب پس از ۸ سال به میزبانی شهرستان ساوجبلاغ در باشگاه آرش برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در کنار حضور پرشور سوارکاران از سراسر استان ۳ مهمان ویژه از فدراسیون های مختلف ورزشی کشور داشت.

روستاکاری تصریح کرد: روسای فدراسیون های سوارکاری، تیراندازی و ورزش های رزمی مهمان این مسابقات بودند ودر حاشیه برگزاری فرصت مناسبی شد تا ظرفیت ورزشی شهرستان برای آنها تبیین و در خصوص حل برخی نارسایی ها با آنها مذاکراتی را داشته باشیم.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به برگزاری با کیفیت مسابقات پرش با اسب در این شهرستان گفت: به اذعان شرکت کنندگان روند برگزاری مسابقات و اجرای آن در سطح ملی رقم خورد و رضایت سوارکاران را به همراه داشت.

وی در ادامه به آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۳ پروژه زمین چمن مصنوعی و یک زمین چمن طبیعی آماده بهره برداری است و ۲ سالن ورزشی روستایی نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به زودی آماده بهره برداری می شوند.

روستاکاری در پایان گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته و هم افزایی جامعه ورزشی شهرستان رشدی چشمگیر را در فعالیت های ورزشی داشته ایم به نحوی که به نسبت سال گذشته رشدی ۸ برابری را در برگزاری مسابقات  وفعالیت ها شاهد هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.