بجنورد- رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: حل مشکلات و معضلات بانوان ورزشکار استان نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی استان است.

توسعه ورزش بانوان نیازمند ورود همه دستگاه های اجرایی خراسان شمالی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی محبوبه مرحمتی حفظ سلامتی و تندرستی در بین همکاران خانم اداره کل را از از جمله اولین کارهای اداری خود عنوان کرد و خاطر نشان کرد: از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان انتظار میرود بالاترین فعالیت بدنی را داشته باشند و در همین راستا ۲ سالن ورزشی ویژه تمرین کارکنان مد نظر قرار گرفته شده است.

مرحمتی ضمن تاکید بر ترویج ورزش همگانی و صبحگاهی در اماکن ورزشی استان خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رونق بیشتر ورزش در بین کارکنان باشیم .

وی همچنین از رونمایی از زمین سپک تاکرای بانوان در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: رشته سپک تاکرا از جمله رشته های مستعد در استان است و جانمایی مکان تمرین برای بانوان در سالن بسکتبال مجموعه شهید علیدخت دیده شده است.

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان با تأکید بر بحث سلامت بانوان خاطرنشان کرد: خانم‌ها عموماً کم‌تحرک هستند و آن‌هایی هم که تحرک دارند به خاطر عدم علم کافی از ورزش، گرفتار صدمات و لطمات زیادی می‌شوند لذا سعی بر این است که در این زمینه کار بیشتری انجام شود و پررنگ‌تر وارد عمل شویم.

وی، گرفتن بیشتر میزبانی‌های مسابقات برای استان را از برنامه‌های خود برای توسعه بیشتر ورزش قهرمانی عنوان کرد و توضیح داد: گرفتن میزبانی مسابقات یکی از راه‌های جذب کمک‌های بیشتر برای خانم‌ها است چراکه میزبانی امکانات و توجهات بیشتری را برای استان به ارمغان می‌آورد.

مرحمتی برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی را از اولویت‌های بخش آموزش عنوان و تشریح کرد: خیلی از مربیان باتجربه داریم که اطلاعات ورزشی به‌روز ندارند و بر همین اساس باید بیشتر بر برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی اهتمام ورزید و این از دیگر اولویت‌های بنده است چراکه مربی به‌روز هم در بخش قهرمانی و هم در بخش سلامتی و همگانی بهتر می‌تواند نتیجه بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.